Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز رافینیا برای انتقال به بارسا+عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Russia - Saudi Arabia
توپ فوتبال  Russia World Cup Russia - Saudi Arabia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
عضو شوید
باشگاه لیدز در صورت دریافت پیشنهادی مناسب برای بازیکن خود، اجازه انتقال وی به بارسا را صادر خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رافینیا ملی پوش برزیلی که در تیم لیدز یونایتد در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند، مدتی است با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شده و دور از انتظار نیست که وی بالاخره بتواند مجوز حضور در جمع آبی‌ اناری‌ها را از باشگاهش دریافت کند.
دو نشریه‌ کاتالونیایی "موندو دیپورتیوو" و "اسپورت"، گزارش دادند که رافینیا به "دکو"، هافبک پیشین بارسلونا و مدیر برنامه‌هایش خبر داده که قرارداد جدیدی را با لیدزیونایتد امضا نخواهد کرد و خواستار جست‌وجوی راه‌حلی برای مذاکره و پیوستن به باشگاه بارسلونا شده است.
رافینیا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه تمرکز فعلی او بر روی چه چیزی است، گفت:
"بازی بعدی تیم ملی در مقابل جاپان. پس از این مسابقه به تعطیلات می‌روم. من تا سال 2024 با لیدز قرارداد دارم، آینده من در دستان دکو و لیدز است. در حال حاضر روی تیم ملی و همچنین تعطیلاتم تمرکز کرده‌ام."
وینگر ملی‌پوش برازیلی که در نقل‌ و انتقالات زمساتی 2020 از تیم فرانسوی رن به لیدزیونایتد پیوست، ادامه داد:
"من با لیدز قرارداد دارم و این موضوع توسط مدیرم حل می‌شود. وقتی چیزی چیز جدیدی به‌دست بیاورد، برای من می‌فرستد. به دنبال جایگاه واقعی خودم خواهم بود و سعی می‌کنم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشم."
رافینیا اخیراً در مصاحبه خود به احتمال جدایی از لیدز پرداخته است زیرا همچنان به شدت درباره انتقال او به بارسلونا صحبت می‌شود.
قرارداد فعلی این بازیکن 25 ساله در سال 2024 به پایان می‌رسد و گزارش شده است که لیدز در صورت دریافت پیشنهادی در حدود 47 میلیون پوند اجازه جدایی او را صادر خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала