تصاویر هوایی از انهدام هویتزرهای امریکایی در لیسیچانسک + ویدیو

عضو شوید
رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن تصاویری را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است که در آن انهدام هویتزرهای امریکایی ام777 در لیسیچانسک نشان داده شده است.
به گزارش اسپوتنیک، قدیروف کانال تلگرامی خود نگاشته است: چند ضربه دقیق و پنج هویتزر 155 میلی‌متری همراه با مهمات، اکنون یک توده فلزی بی‌فایده است. شما نازی‌ها می‌توانید، آنها را به عنوان
به گفته قدیروف، پس از گلوله باران، جنگجویان اوکراینی سعی کردند هویتزرها را در انبارها پنهان کنند، اما یگان ویژه "اخمت" همراه با نیروهای جمهوری دونتسک مکان آن ها را کشف کردند.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
Минобороны показало, как тяжелые пушки Пион уничтожают позиции украинских войск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2022
استفاده عملیاتی روسیه از هویتزر "پیون" + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала