اعلام حالت اضطرار در ایالات متحده امریکا

© Fotolia / peerawat444برخی از جزئیات افزایش قیمت برق در ایران
برخی از جزئیات افزایش قیمت برق در ایران  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
بایدن رئیس جمهور امریکا به دلیل تهدید کمبود برق حالت اضطرار را اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در وب سایت کاخ سفید آمده است که جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، به دلیل تهدید کمبود ظرفیت تولید برق برای مصرف کنندگان امریکایی، وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
Кусок угля в руках - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
طالبان از زغال سنگ برق تولید می‌کنند؛ واقعیت است یا تخیل؟
رئیس‌جمهور در بیانیه‌ای خود گفت: "اعلام وضعیت اضطراری به دلیل تهدید به وجود ظرفیت کافی تولید برق برای پاسخگویی به تقاضای مورد انتظار مصرف‌کننده اتخاذ گردیده است".
بایدن گفت که تهدیدات برای اطمینان از تولید کافی برق برای ایالات متحده تحت تأثیر مشکلات بازارهای انرژی ناشی از عملیات ویژه روسیه در اوکراین و همچنین تغییرات آب و هوا قرار گرفته است.
وی به طور مثال، نمونه به خشکسالی همراه با گرمای شدید در بخش های از کشور اشاره کرد که باعث کمبود پیش بینی شده برق و بی سابقه تقاضا برای برق شده است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد که در ارتباط با این موضوع، تنظیم کننده گان ایالات متحده به مقامات در مورد مشکلات کوتاه مدت برق هشدار دادند.
ملا برادر موانع در راه صلح را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2022
ایجاد کمیسیون ویژه طالبان برای تولید برق از ذغال سنگ
برای حل این مشکلات، بایدن به جینا ریموندو، وزیر تجارت ایالات متحده، اختیارات بیشتری برای پاسخگویی به شرایط اضطراری، و همچنین واردات بدون مالیات سلول‌ها و ماژول‌های آفتابی از کامبوج، مالزیا، تایلند و ویتنام را پیشنهاد می‌کند.
پیش از این، جو بایدن به دولت دستور داده بود تا امکان حذف عوارض واردات تعدادی از کالاها از چین را برای مبارزه با تورم بررسی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала