Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با ارزش‌ترین بازیکنان فوتبال از دید "مرکز بین المللی مطالعات ورزشی"؛ امباپه در صدر+ عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
مرکز بین المللی مطالعات ورزشی فهرست با ارزش‌ترین بازیکنان فوتبال را منتشر کرد که در صدر آن کلیان امباپه از تیم ملی فرانسه و باشگاه پاریسن‌جرمن قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز بین المللی مطالعات ورزشی از سال 2012 به این طرف، با ارزش بازیکنان حاضر در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا معرفی می‌کند. در تازه‌ترین بررسی این نهاد کلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاریسن‌جرمن با 205.6 میلیون یورو، ارزشمندترین بازیکن دنیا در بازار نقل و انتقالات است.
پس از امباپه، وینیسیوس جونیور از تیم ملی برازیل و باشگاه رئال مادرید، با ارزش 185.3 میلیون یورو نفر دوم است و ارلینگ هالند که به تازگی به منچسترسیتی پیوسته است، با ارزش 152 میلیون یورو در رده سوم قرار دارد.
نفرات چهارم تا دهم به شرح زیر است:
135.1 میلیون یورو - پدری گونزالس (بارسا)
133.7 میلیون یورو - جود بلینگهام (دورتمود)
124 میلیون یورو - فیل فودن (من سیتی)
112.5 میلیون یورو - فرنکی دی یونگ (بارسا)
110 میلیون یورو - لوئیس دیاز (لیوپول)
109.6 میلیون یورو - روبن دیاس (من سیتی)
109.5 میلیون یورو - فران تورس (بارسا)
گفته می‌شود که در این مطالعه فاکتورهای متفاوتی از جمله سن، پست، مدت قرارداد، سطح لیگ، نتایج تیم، دستاوردها، عملکرد بازیکن، تجربه و عملکرد در رده ملی تاثیرگذار هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала