Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل عجیب "ساوت‌گیت" برای باخت انگلیس به مجارستان

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر گرت ساوت گیت
گرت ساوت گیت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس می‌گوید که تیمش به دلیل گرما به تیم ملی مجارستان بازی را واگذار کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، شنبه این هفته، تیم ملی فوتبال انگلستان، در نخستین بازی‌اش در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در ورزشگاه پوشکاش آرنا، به مصاف تیم ملی مجارستان رفت و در کمال تعجب با نتیجه 0-1 شکست خورد و سه امتیاز دور گروهی را از دست داد.
شکست سه شیرها با توجه به حضور ستاره‌های زیادی در ترکیب این تیم، دور از انتظار بود و کارشناسان منتظر بودند تا بدانند سرمربی تیم ملی انگلیس چه دلیل برای این شکست می‌آورد.
گرت ساوت‌گیت که قرار است تیمش فردا شب در دومین دیدار به مصاف تیم ملی آلمان برود، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار به دلیل باخت تیمش به مجارستان اشاره کرد و گرما را دلیل عنوان خواند.
او در این نشست گفت:" من فکر می‌کنم که که طولانی بودن فصل و خستگی بازیکنان ما دلیل شکست برابر مجارستان بوده باشد. در کنار این فکر می‌کنم که گرما عامل بزرگی بود. صحبت در مورد فصل یک مسئله روانی است."
ساوت‌گیت در حالی خستگی و گرما را دلیل باخت تیمش عنوان کرده که اکثر ستاره‌های تیم در انگلیس بازی می‌کنند و دشواری‌های زیادی را با تیم‌های باشگاهی شان تجربه کرده‌اند و بدون تعطیلات پا به رقابت‌های لیگ ملت‌ها گذاشته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала