Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"لواندوفسکی" به فکر فسخ قرارداد با "بایرن"

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی در صورتی که بایرن مونیخ با جدایی‌اش موافقت نکند، قرارداد خودش را با مداخله فیفا فسخ خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لواندوفسکی چندی قبل به صورت علنی اعلام کرد که می‌خواهد در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا شود. او با رد پیشنهاد تمدید قرارداد، قصد خود برای خروج را نشان داد و گفته است که می‌خواهد پس از سال‌ها باشگاه خود را تغییر دهد.
قرارداد لوا با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می رسد و در حال حاضر باشگاه بارسلونا جدی‌ترین مشتری وی به حساب می‌آید.
گزارش‌های رسیده از اسپانیا نشان می‌دهد که حتی لواندوفسکی با پیشنهاد بارسلونا موافقت کرده و آماده است تا قرارداد 3 ساله با این تیم ببندد و با دستمزد سالیانه 8 میلیون یورو برای بلوگرانا بازی کند.
با این حال بایرن حاضر به صدور مجوز خروج لواندوفسکی نیست و نمی‌خواهد تا ماشین گُلزنی خود را به این راحتی از دست دهد.
لوا که تصمیمش برای جدایی قطعی است، چارۀ جز فسخ قرارداد با مداخله فیفا ندارد و اگر بایرن به حفظ او اصرار کند، از این حق خود استفاده خواهد کرد.
طبق گزارش رسانه‌های پولندی، لوا می‌تواند بر اساس قانون وبستر قرارداد خودش را با بایرن به صورت یک طرف فسخ کند و برای رسیدن به چنین هدفی مکلف به پرداخت 24 میلیون یورو خواهد بود.
ماده 17 قانون نقل‌وانتقالات فیفا که به وبستر معروف است، به بازیکنانی که قبل از 28 سالگی با یک باشگاه قرارداد امضا کرده باشد، این اجازه را می‌دهد تا پس از سه سال امضای قرارداد با پرداخت رقمی که فیفا با توجه به بند فسخ تعیین می‌کند، قراردادشان را فسخ کنند.
حالا دیده شود که لوا اقدام به فسخ قرارداد خودش خواهد کرد یا در آرامش و پس از توافق دو باشگاه جدا خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала