Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامۀ پرز به اعضای باشگاه؛ جام چهاردهم فراموش نشدنی‌ است+ عکس

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که قهرمانی چهاردهم این باشگاه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، همه هواداران خوب فوتبال را عاشق لوس بلانکوس کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، نامه‌ای به اعضای باشگاه رئال مادرید ارسال کرده است تا از حمایت آن‌ها در طول فصل تشکر کند و قهرمانی در لیگ قهرمانان، لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا را با آن‌ها جشن بگیرد.
رئیس رئال مادرید بیش از هر چیز به تحسینی که این تیم در سراسر جهان صورت گرفته، تاکید کرده و از کار کارلو آنچلوتی و بازیکنان تمجید کرد است.
در نامه‌ای او آمده است: "می‌خواهم شادی همه ما مادریدیستاها در این زمان هیجان‌انگیز برای باشگاه خود را با شما به اشتراک بگذارم. چهاردهمین جام اروپا که تیم ما در پاریس به دست آورد، یک بار دیگر به تاریخ و شکوه رئال مادرید می‌افزاید. این جام اروپا اکنون فراموش نشدنی است و برای همیشه در قلب و خاطرات مادریدیستاها در هر گوشه از جهان خواهد ماند. اما راهی که ما برای رسیدن به آن طی کرده‌ایم نه تنها بزرگترین غرور را در هواداران مادرید برانگیخته است، بلکه باعث شده طرفداران خوب فوتبال تیم ما شوند. تیم ما در هر بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته و همت و رهبری مربی‌ای مانند "کارلو آنچلوتی" که علاوه بر تاریخ‌سازی با جام های خود، نقطه مرجعی برای ارزش‌های باشگاه ما است. بازیکنان که بسیاری از آنها پنجمین جام اروپایی خود را کسب کرده‌اند، افتخاری برای نشان و پیراهن ما هستند. رفتار مثال زدنی آن‌ها و اعتقاد آن‌ها به اینکه با این نشان(اشاره به لوگوی رئال) هرگز تسلیم نخواهیم شد، تحسین دنیای فوتبال و ورزش را برانگیخته است. بنابراین مایلم از طرف خودم و هیئت مدیره عمیق‌ترین قدردانی خود را به شما اعلام کنم. بدون تشویق شما همه این‌ها ممکن نبود."
پرز در حالی از اعضای دائمی باشگاه قدردانی کرده که در آغاز فصل کسی فکر نمی‌کرد این تیم قهرمان لالیگا و اروپا شود و اتحاد، کار تیمی و جنگیدن تا پایان سبب شد تا رئال دو جام معتبر به دست آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала