Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقه سرمربی رئال مادرید به مهاجم منچسترسیتی

© Photo / Action Images via Reuters / Jason Cairnduffگابریل خسوس/ ژسوس
گابریل خسوس/ ژسوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
مهاجم برازیلی منچسترسیتی تمایل به جدایی دارد و سرمربی رئال مادرید علاقه‌مند به جذب اوست.
به گزارش اسپوتنیک، گابریل ژسوس یکی از بازیکنانی است که در روزهای اخیر به رئال مادرید پیشنهاد شده زیرا او به دنبال جدایی از منچسترسیتی است.
در همین رابطه، سایت (Cadena Ser) اعلام کرد بازیکنانی مانند رافائل لیائو، رحیم استرلینگ، روملو لوکاکو و دیگران نیز با غول اسپانیایی ارتباط داشته‌اند و حالا بازیکن برزیلی نیز همین وضعیت را دارد.
او پس از تماس نماینده‌اش با رئال مادرید مورد توجه قرار گرفته است. برخلاف برخی دیگر از پیشنهادات دریافتی، گابریل ژسوس مورد علاقه کارلو آنچلوتی است و باشگاه رئال مادرید نیز با او مخالفت نمی‌کند.
این بازیکن برازیلی زمانی که به منچسترسیتی متعهد شد، می‌توانست با رئال مادرید قرارداد ببندد. او همچنین مورد نظر بایرن مونیخ بود و در آن زمان مربی تیم باواریایی کسی جز آنچلوتی نبود.
ژسوس یک سال از قراردادش باقی مانده، بنابراین این هزینه قابل توجه نخواهد بود و بازیکن در حال حاضر ثابت شده است. او می تواند به باشگاه بیاید تا به تیم اضافه شود، زیرا می‌داند که کریم بنزما جلوی اوست.
مانع اصلی ورود او به رئال مادرید این است که یکی از گزینه‌های مورد نظر باشگاه، امضای یک قرارداد کوتاه مدت است.
البته با اضافه شدن ارلینگ هالند و خولیان آلوارز به منچسترسیتی، فضا برای ژسوس تنگ می‌شود و او نمی‌خواهد فرصت بازی کمی داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала