نیورک تایمز لیست مشکلات محصول جدید اپل را منتشر کرد

© https://twitter.comجزئیات جدیدی از هدست VR اپل فاش شد
جزئیات جدیدی از هدست  VR اپل فاش شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
هدست واقعیت ترکیبی اپل تا سال 2023 به بازار را به تعویق انداخت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، اپل عرضه‌ی هدست واقعیت ترکیبی خود را تا سال 2023 میلادی به تعویق انداخته است. ظاهراً تراشه‌ی این هدست کماکان گرمای بیش از حدی را تولید کرده و اپل هنوز نتوانسته این مشکل را برطرف کند.
علی‌رغم شایعات مربوط به معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل در رویداد WWDC 2022، تا به حال چندین منبع معتبر به عدم عرضه‌ی این محصول در سال جاری میلادی اشاره داشته‌اند. مارک گورمن، تحلیل‌گر مشهور بلومبرگ نیز اوایل سال جاری میلادی در گزارشی اعلام کرد که اپل مجبور شده است تا عرضه این هدست را به دلیل مشکلات عملکرد آن تا سال 2023 به تاخیر بیندازد.
گزارش امروز خبرگزاری نیویورک تایمز در حالی منتشر شده است که بر اساس گمانه‌زنی‌های اخیر، اعضای هیئت مدیره‌ی اپل به‌تازگی نسخه‌‌ای از هدست واقعیت ترکیبی این شرکت را مشاهده کرده‌اند و همین موضوع احتمال قرارداشتن این محصول در مراحل پایانی تولید را افزایش می‌دهد.
به گفته سه نفر از منبع آشنا با این وضعیت، اپل چندین کارگردان هالیوود مانند جان فاورو را برای ایجاد محتوای ویدیویی برای دستگاه واقعیت جایگزین استخدام کرده است. نمایندگان اپل و فاورو از اظهار نظر در مورد این اطلاعات به این نشریه خودداری کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала