Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به علاقه بارسا نسبت به لوا و سیلوا

© REUTERS / BERNADETT SZABOSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Borussia Moenchengladbach v Manchester City - Puskas Arena, Budapest, Hungary - February 24, 2021 Manchester City manager Pep Guardiola reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2022
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که برای اشتراک در مسابقات گُلف به مایورکای اسپانیا رفته است، در گفت‌وگو با خبرنگاران نسبت به علاقه بارسلونا به لواندوفسکی و برناردو سیلوا واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا که در فصل گذشته موفق به کسب جام نشد، تلاش دارد تا ستاره‌های خوبی در نقل‌وانتقالات به خدمت بگیرد و فصل آینده برای تمامی جام‌ها بجنگد.
این تیم با وجود این که مشکلات مالی فراوانی دارد، به ستاره‌هایی چون روبرت لواندوفسکی و برناردو سیلوا چشم دوخته و مدیران باشگاه سعی دارند تا این دو بازیکن را به خدمت بگیرند.
انتقال هر دو بازیکن از دید کارشناسان به بارسلونا دشوار به نظر می‌رسد و شرایط بارسا نیز نشان می‌دهد که بلوگرانا توان پرداخت دستمزد این دوستاره را ندارد.
این موضوع را پپ گواردیولا سرمربی سرمربی منچسترسیتی که برای دیدن مسابقات گُلف به مایورکای اسپانیا رفته است، تایید می‌کند و می‌گوید که بعید است بارسا هر دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
او در این مورد به خبرنگاران گفت:" انتقال برناردو سیلوا و لواندوفسکی به بارسلونا؟ آن‌ها شرایط سختی دارند. در خصوص لواندوفسکی، ایده‌ای ندارم. آیا لواندوفسکی برای بارسلونا خوب خواهد بود؟ کارنامه او نشان‌گر همه چیز است. ما درباره لواندوفسکی صحبت می‌کنیم؛ کسی که می‌تواند با هر شرایطی وفق یابد. به هرحال نمی‌دانم بارسلونا می‌تواند لواندوفسکی را بخرد یا نه. نمی‌دانم شرایط مالی بارسلونا به آن‌ها اجازه خرید لواندوفسکی را می‌دهد و یا این که بایرن مونیخ اصلا اجازه جدایی به او می‌دهد یا خیر. من مشکلات خودم را دارم و باید درباره آن‌ها نگران باشم."
پپ در حالی در این مورد اظهار نظر کرده که خودش و تیمش به دی‌یونگ ستاره بارسا علاقه دارند و اگر بارسلونا ستاره هالندی را به فروش برساند، می‌تواند به راحتی لوا و سیلوا را به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала