سربریدن 4 نظامی پیشین از سوی طالبان در بغلان

© Sputnikبغلان
بغلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
عضو شوید
منابع از سربریدن چهار نظامی حکومت پیشین در ولسوالی بنوی اندراب ها خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آماج، منابع می گویند، که جنگجویان گروه طالبان صبح امروز سه شنبه 17 جوزا چهار نظامی پیشین را در ولسوالی بنوی اندراب ها سربریده اند.
  تیرباران دو دانش‌آموز در اندراب‌ بغلان از سوی طالبان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
تیرباران یک خواهر و برادر جوان در بغلان توسط طالبان
منابع می‌افزایند، که داوود اندرابی، پسر خاله خلیل اندرابی، فرمانده‌ی پیشین غزنی با سه همراه‌اش به‌اتهام هم‌کاری با جبهه‌ی مقاومت از سوی طالبان سر بریده شده‌اند.
این در حالی‌ست که چهار روز ‌پیش طالبان سه اسیر جنگی را در پنجشیر سر بریده‌اند. طالبان درباره چیزی نمی‌گویند؛ اما همواره بر پابندی به فرمان بخشش عمومی تأکید کرده‌اند.
از سوی هم روز یک‌شنبه هفته‌ی جاری شماری از فعالان حقوق بشر، دانشگاهیان در نامه‌ای سرگشاده به دبیرکُل سازمان ملل خواهان اقدام‌های فوری برای پایان دادن به "جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت" حکومت طالبان علیه " قوم تاجیک" شدند.
آنها از "اقدام‌های خشونت‌آمیز طالبان علیه جامعه تاجیک در مناطق پنجشیر، ولسوالی‌های اندراب و خوست ولایت بغلان و ولسوالی ورسج تخار ابراز نگرانی شدید" کرده‌اند.
یادآوری می کنیم، که به گفته کارشناسان اسلامی، گروه طالبان از آغاز پیدایش شان در افغانستان به نام اسلام هرگونه نوآوری بد از آن میان انتحاری، سربریدن و صدها کاری دیگری را از خود به نام اسلام درآورده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала