Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذر خواهی بارسا از ستاره جوان بخاطر اشتباه فاحش

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا از گاوی به دلیل این که پیشنهاد تمدید قرارداد ارسال نکرده بود و به مدیر برنامه‌های وی تاخته بود، عذر خواهی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا، با عصانیت از مدیر برنامه‌های گاوی انتقاد شدید کرد و اظهار داشت که وی به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت و یا منفی نمی‌دهد و کارشکنی می‌کند.
ایوان دلاپنیا وکیل گاوی پس از شنیدن صحبت لاپورتا، واکنش تندی نشان داد و به رسانه‌های گفت که هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه بارسلونا دریافت نکرده و درک نمی‌کند که چرا رئیس باشگاه از وی ناراحت است.
حالا و پس از چند روز مشخص شده که باشگاه بارسلونا اشتباه فاحشی انجام داد و پیشنهادی به گاوی ارسال نکرده‌است. در حقیقت فردی که باید به مدیر برنامه‌های گاوی ایمیل می‌زد، این کار را نکرده و مدیران بارسلونا از این موضوع بی‌خبر بوده‌اند.
سران بارسا پس از آگاهی از این اشتباه فاحش که ممکن بود به جدایی گاوی بی‌انجامد، از خود بازیکن و مدیر برنامه‌هایش عذرخواهی کردند و پیشنهاد جدید شان را ارسال کردند.
سران بارسا حالا منتظر اند تا گاوی به پیشنهاد جدید باشگاه پاسخ دهد و اگر وی پیشنهاد را بپذیرد، قراردادش را تمدید کند.
گاوی فصل گذشته با نمایش خوب و پختگی بالایش توانست جایگاه خود را در بارسلونا پیدا کند و ژاویکاملا به او اعتماد دارد. قرارداد فعلی گاوی با بارسلونا در روز 30 جون 2023 به پایان می‌رسد و این بازیکن تا هنوز تمدید نکرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала