Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

"پسر سیمئونه" گزینۀ جدی "آرتتا" برای تقویت خط حمله+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسنال
آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
عضو شوید
باشگاه آرسنال قصد دارد با 15 میلیون یورو، جیووانی سیمئونه، پسر 26 سالۀ دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، آرسنال که زمستان گذشته اوبامیانگ به راحتی از دست داد، قرار است تا چند روز دیگر الکساندر لاکازت را نیز به صورت آزاد از دست دهد زیرا قرارداد ستاره فرانسوی به اتمام می‌رسد و وی امارات را ترک خواهد کرد.
توپچی‌ها در فصل جدید نیاز به چند مهاجم آماده دارد و میکل آرتتا سرمربی این تیم گزینه‌های خودش را شناسایی کرده و از مدیران باشگاه خواسته است تا برای جذب آن‌ها تلاش کنند.
یکی از گزینه‌های سرمربی آرسنال، جیووانی سیمئونه، پسر 26 سالۀ دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید است و توپچی‎‌ها می‌توانند وی را با 15 میلیون یورو به خدمت بگیرند.
سیمونه در طول دوره قرضی خود از کالیاری در هلاس ورونا، در طول فصل 2021-2022 درخشش چشمگیر داشت و در 37 بازی در تمامی رقابت‌ها 17 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد و به تیم موقتش کمک کرد تا فصل را در نیمۀ بالای جدول به پایان برساند.
جدایی سیمئونه زیادی دور از انتظار نیست زیرا تیم اصلی وی یعنی کالیاری به سری‌ B سقوط کرده و با توجه به این موضوع آرسنال می‌تواند به راحتی پسر سیمئونه را به خدمت بگیرد.
در کنار سیمئونه، گابریل ژسوس نیز یکی از گزینه‌های آرسنال برای تقویت خط حمله است و دیده شود که این تیم در تابستان چه بازیکنانی را به خدمت خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала