Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: پی‌اس‌جی فصل مشابه سیتی داشته است

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن ادعا می‌کند که تیم تحت هدایت او در این فصل به موفقیتی مشابه منچسترسیتی دست یافته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو در طول دوران حضورش در پاریس؛ سکان هدایت تیمی را گرفت که رختکن‌اش مملو از فوق ستاره‌ها بود اما با فشار فزاینده‌ای روبرو شده زیرا تیم‌اش با وجود این‌که کیلیان امباپه و لیونل مسی را در اختیار دارد، باز هم نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.
غول فرانسوی اکنون پس از توافق بر سر یک قرارداد پرسود برای حفظ امباپه برای دو فصل دیگر - با مدیر ورزشی لئوناردو در حال فسخ ارتباط است و ظاهرا پوچتینو نیز قرار است به دنبال آن باشد، اکنون قرار است مجموعه‌ای از تغییرات عمده را در باشگاه ایجاد کنند.
اما پوچتینو سرمربی آرجانتینی پاریسن‌جرمن برای توجیه دستاوردش می‌گوید تیم او در فصلی که پایان یافت نتیجه‌ی مثل منچسترسیتی را کسب کرده زیرا هر دو تیم عناوین داخلی خود را به دست آوردند.
پاریسن‌جرمن به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. هدف بردن آن است و طبیعی است که مشکلات پیش بیاید، اما ما با قهرمانی در چمپیونشیپ بر آنها غلبه کردیم، همانطور که سیتی در انگلیس قهرمان شد.
پی‌اس‌جی زیر نظر پوچتینو در فصل گذشته یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به نظر می‌رسید و پس از شکست دادن آنها در بازی اول، تقریباً قهرمان نهایی رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی را کنار گذاشت.
اما رئال مادرید آنها را در بازی دوم به لطف مسترکلاس کریم بنزما حیرت زده کرد - که در نیمه دوم هت تریک 17 دقیقه‌ای انجام داد و حتی پس از این‌که امباپه در نیمه اول میهمان را بیشتر جلو انداخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала