Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم‌گیری یوفا در مورد برگزاری یا لغو بازی اتریش و فرانسه

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ ملت های یوفا Жеребьевка Лиги наций УЕФА
لیگ ملت های یوفا Жеребьевка Лиги наций УЕФА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
جلسه‌ای در یوفا برگزار شده است که بررسی نماید؛ آیا می‌توان با به وجود آمدن سوراخ در زمین بازی؛ رقابت را برگزار کرد یا خیر؟
به گزارش اسپوتنیک؛ قبل از بازی دو تیم ملی فوتبال اتریش و فرانسه در وین؛ در گوشه‌ی از زمین سوراخ به وجود آمده که قابل توجه بوده و حتی سبب گردید تا یوفا در مورد آن جلسه برگزار نماید.
این در حالی‌ست که روز دوشنبه، در جریان بازی دانمارک و اتریش هم در چمن استادیوم ارنست هاپل یک حفره بزرگ ظاهر شد. برای آبی‌ها که روز جمعه در لیگ ملت‌ها باید در همین زمین مقابل اتریشی‌ها بازی کنند، اصلاً آرامش بخش نیست.
حالا جلسه‌ای در وین در حال برگزاری است تا یوفا از ارزیابی کارشناسی مطلع شده و در مورد محتوای این جلسه تصمیم گیری کند.
این حفره بزرگی است که در سطح دایره مرکزی زمین چمن استادیوم ارنست هاپل در وین ایجاد شده که توسط یک بازیکن دانمارکی پس از پیروزی برابر اتریش (2-1) در روز دوشنبه کشف شد. در حالی‌که اتریش و فرانسه قرار است روز جمعه در یک زمین به مصاف یکدیگر بروند، این حفره باعث نگرانی یوفا، سازمان دهنده لیگ ملت‌ها شده است که از فدراسیون فوتبال اتریش درخواست تحقیق کرده است.
حفره‌ای عمیق حدودا 40 سانتی متری که تصاویر آن در اینترنت دست به دست می‌شود و می‌بینیم که آندریاس اسکوف اولسن مهاجم دانمارکی پای خود را به داخل پا می‌گذارد. تصاویری که بعد از کشف ان پرسنل تیم فرانسه قبل از ترک اسپلیت نگرانی‌های خود را به یوفا اعلام کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала