Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در پی شایعات جدایی راموس؛ پی‌اس‌جی به‌دنبال جانشین مدافع اسپانیایی

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
عدم درخشش کاپیتان اسبق رئال مادرید در پاری‌سن‌جرمن، باشگاه اسپانیایی اکنون به دنبال جاشین او ‌می‌گردد.
اسپوتنیک افغانستان: پاری‌سن‌جرمن این فصل از رقابت های لوشامپیونه فرانسه را به پایان رساند و توانست قهرمان رقابت های لیگ یک فرانسه شود.
این جام تنها دستاورد پاریسی ها در این فصل بود چرا که این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در جام حذفی فرانسه هم توفیقی نداشت.
اکنون ستاره های نامدار فوتبال اروپا در این تیم توپ می‌زنند. سرجیو راموس کاپیتان اسبق رئال مادرید فصل گذشته پس از سال ها حضور در سانتیاگو برنابئو از این تیم جدا و راهی پاری‌سن‌جرمن شد.
این ستاره اسپانیایی برخلاف حضور در رئال مادرید، در باشگاه پاریسی موفق نبوده است. او مدتی زیادی را با مصدومیت پشت سر گذاشت و در تعداد محدودی از بازی ها به میدان رفت.
به دنبال شرایط این مدافع اسپانیایی در این تیم، پیش از این خبرهای در خصوص جدایی او این پی‌اس‌جی منتشر شد. در تازه‌ترین مورد، سایت "لوپاریزین" گزارش داده است که لوئیز کمپوس مدیر ورزشی جدید تیم فرانسوی از اینتر در مورد شرایط خرید میلان اشکرینیار مدافع میانی اهل اسلوواکی پرسیده است.
در حقیقت پی اس جی شرایط خرید مدافع 27 ساله را دنبال می کند و در نظر دارد که این بازیکن را از اینتر بخرد. پی اس جی در سال 2020 شرایط جذب اشکرینیار را دنبال می کرد که در نهایت نتوانستند این بازیکن را بخرند اما حالا دوباره برای خرید وی دست به کار شده اند و می خواهند مدافع اهل اسلوواکی را بخرند.
در همین حال، اسکای ایتالیا نیز از تمایل پی اس جی به خرید اسکاماکا مهاجم ساسولو خبر داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала