فاروق وردک وزیر پیشین معارف به افغانستان بازگشت

© https://twitter.comفاروق وردک به کابل برگشت
فاروق وردک به کابل برگشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
مسوولان در کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان می‌گویند که در ادامه تلاش‌ها برای بازگشت مقامات حکومت پیشین، فاروق وردک وزیر پیشین معارف به کشور برگشته است.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه‌ بازگشت مقام‌های حکومتی پیشین فاروق وردک، وزیر پیشین معارف و وزارت دولت در امور پارلمانی دوباره به کشور بازگشت.
کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان امروز چهارشنبه(18 جوزا) در صفحه تویترش نوشته:"در ادامه تلاش‌های کمیسیون تماس با شخصیت‌های افغان، فاروق وردک، وزیر معارف و وزارت دولت در امور پارلمانی حکومت پیشین، به کشور بازگشته است".
فاروق وردک هنگام بازگشت به وطن به رسانه‌ها گفت:" عزت ما در وطن ما است ما درکشور‌های دیگر معزز نیستیم من در کشور خود احساس عزت، افتخار و خوشی می‌کنم خانه ما همین‌جا است قبر ما هم همین خواهد بود با این مردم بودیم و خواهیم ماند".

او می‌گوید:" اکثر مردم که در خارج می‌باشند خواهان بازگشت به کشور هستند اکثر آنها با خبر شدن بازگشت من، از من خواسته اند که زمینه بازگشت ما را هم فراهم کنند اما یک درصد کمی درفکر آمدن به کشور نیستند".

گفتنی است که پیش از این هم جنرال دولت وزیری سخنگوی پیشین وزارت دفاع، امان الله غالب رئیس پیشین شرکت بر شنا،انتظار خادم عضو شورای امنیت ملی حکومت پیشین و حسن مبارک عزیزی سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی حکومت پیشین به کشور بازگشته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала