Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ ملت‌های اروپا؛ فرار انگلیس از شکست برابر آلمان، برد شیرین ایتالیا برابر مجارستان+ عکس

© REUTERS / Laurence Griffiths Футболисты сборной Англии после гола в матче против Дании на Евро-2020
Футболисты сборной Англии после гола в матче против Дании на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، انگلیس در خاک آلمان موفق به توقف این تیم شد و ایتالیا هم در خانه از سد مجارستان عبور کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، با برگزاری چند دیدار ادامه پیدا کرد که در مهم‌ترین آن آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا، میزبان انگلیس بود و برابر این تیم با نتیجه 1-1 توقف شد.
این دیدار که از لیگ A و از گروه 3 برگزار شده بود، ابتدأ جوناس هوفمان در دقیقه آلمان را پیش انداخت.در دقیقه 87 رودیگر روی هری کین مرتکب خطای پنالتی شد و کاپیتان سه شیرها این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا ضمن زدن پنجاهمین گل ملی خود، تیم کشورش را از شکست حتمی نجات دهد.
در دیگر دیدار از این گروه، ایتالیا در ورزشگاه دینو مائوزی، با نتیجه 1-2 از سد مجارستان گذشت و صدر جدول از گروه 3 از لیگ A را تصاحب کرد. برای آتزوری، نیکولو بارلا در دقیقه 30 و لورنزو پلگرینی در دقیقه 45 گلزنی کردند و تک گُل مجارستان، گل به خودی جانلوکا مانچینی در دقیقه 61، بود.
به این ترتیب در گروه 3 از لیگ A، ایتالیا با 4 و مجارستان با 3 امتیاز، در رده اول و دوم جدول ایستادند و آلمان با 2 و انگلیس با 1 امتیاز نیز در رده‌های سوم و چهارم گروه قرار گرفتند.
در یک دیدار دیگر ترکیه جشنواره گُل به راه انداخت با 6 گُل از سد لیتوانی گذشت. همچنان بوسنی و هرزگوین با نتیجه 0-1 مقابل رومانیا به برتری رسید و فنلاند با نتیجه 0-2 برابر مونته‌نگرو به برد ارزشمند رسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала