Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت امباپه با درخواست مسی+ عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
کلیان امباپه با پیشنهاد مسی به سران پی‌اس‌جی مبنی بر انتصاب مارسلو گایاردو به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو در پارک د پرانس، مخالف کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن از مائوریسیو پوچتینو و نتایجی که فصل گذشته به دست آمد، راضی نیست و به نظر می‌رسد که این مربی آرجانتینی بزودی از هدایت پاریسی‌ها اخراج شود.
زین‌الدین زیدان گزینۀ مورد پسند مدیران باشگاه برای گرفتن هدایت این تیم است اما سرمربی فرانسوی تمایل دارد تا پس از جام جهانی جانشین دشان شود و تیم ملی کشورش را هدایت کند.
طبق گزارش ال ناسیونال، لیونل مسی، مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته را به عنوان جانشین پوچتینو به مدیران باشگاه پیشنهاد داده است و می‌خواهد این مربی تاکتیکی پی‌اس‌جی را هدایت کند.
امباپه اما نمی‌خواهد مدیران باشگاه، سرمربی ریورپلاته را استخدام کند و ایده او سپردن هدایت تیم به یک سرمربی مطرح و باتجربه است.
امباپه ترجیح می‌دهد تا سرمربیانی چون کریستف گالتیه، ژوزه مورینیو و روبن آموریم، هدایت پاریسن‌جرمن را به عهده بگیرند زیرا آن تجربه اروپایی دارند و تیم‌های بزرگ‌تری را هدایت کرده‌اند.
امباپه در حالی با این درخواست مسی مخالف کرده که در قراردادش چنین صلاحیتی گنجانیده شده و وی می‌تواند در تصامیم باشگاه نظر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала