Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی بوسکتس از بارسا بابت کاهش دستمزد+ عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر بوسکتس
بوسکتس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
سرجیو بوسکتس بازیکن اسپانیایی بارسلونا از باشگاه‌اش در مورد کاهش دستمزد خود ابراز ناراحتی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو بوسکتس بازیکن خط میانی بارسلونا از این‌که خبرهای کاهش دستمزدش را از سوی رسانه‌ها شنیده و بارسلونا به صورت مستقیم با او در میان نگذاشته، ابراز ناراحتی کرد.

کاپیتان بارسلونا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "خیلی چیزها شنیده‌ام و وقتی از تعطیلات برمی‌گردم نمی‌دانم به من چه می‌گویند. من دوست دارم آنها به من بگویند و از جای دیگری خبر نشوم، اما من همیشه حاضرم کمک کنم. آنها چیزی به ما پیشنهاد نکرده‌اند، چیزی فراتر از آنچه از شما می‌شنویم به ما نگفته‌اند. این بهترین تصمیم نیست که این کار را از طریق مطبوعات انجام دهید، همیشه بهتر است مستقیم و رو در رو باشید."

در مورد اسپانیا، بوسکتس احساس می‌کند که تیم‌اش هنوز به کمی انسجام نیاز دارد.

او گفت: "ما تیمی بسیار خوب، محکم و جمع و جور بودیم، شاید نتوانستیم در دیداری که شایسته آن بودیم، موفق شویم. بستگی به این دارد که چه زمانی به جام جهانی برسیم، چه زمانی تیم‌های دیگر را ببینیم... در نهایت باید روی اتفاقات آینده تمرکز کنیم و در مورد من از تجربه‌ای که این مسابقات به من داده است، استفاده کنیم."

گاوی اخیراً تبدیل به جوان‌ترین گلزن تاریخ اسپانیا شد اما بوسکتس هنوز احساس می‌کند که چیزهای زیادی برای پیشرفت دارد: "من او را متفاوت از آنچه که حس می‌کردیم می‌بینم. او هنوز چیزهای زیادی کم دارد، نمی‌دانم به این دلیل است که او کاملاً [با تیم ملی] سازگار نشده یا به خاطر جوانی او، او فاقد بازی موقعیتی است که ما داریم. اغلب داشته‌ایم و ما سعی می‌کنیم انجام دهیم، او هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد و دانش زیادی برای به دست آوردن آن دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала