Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال مهاجم بارسا از پیوستن "لوا" به این تیم

© REUTERS / Kai PfaffenbachBayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı
Bayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
فران تورس مهاجم اسپانیایی بارسلونا، از این که قرار است لواندوفسکی به این باشگاه بپیوندد، هیجان زده است و امیدواری نشان داده تا این انتقال هر چه زودتر انجام شود.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی چندی قبل اعلام کرد که قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نخواهد کرد و پس از سال‌ها حضور در این باشگاه، خواهان جدایی است تا چالش جدید را تجربه کند.
لوا که تا 30 جون 2023 با باواریایی‌ها قرارداد دارد، شدیداً با بارسلونا در ارتباط بوده و به نظر می‌رسد که ستاره پولندی راهی این تیم شود.
تصمیم لوا برای پیوستن به بارسلونا، مورد استقبال بسیاری هواداران این تیم قرار گرفته و آن‎‌ها امیدوار اند ستاره لهستانی را فصل بعد با پیراهن آبی‌واناری ببینند.
فران تورس مهاجم جوان بارسلونا نیز از پیوستن لوا به این تیم استقبال می‌کند و می‌گوید که این موضوع وی را هیجان‌زده‌ کرده‌است.
او در این مورد به کوپه گفت:" دیدن لواندوفسکی به بارسلونا می‌آید، باعث افتخار است. امیدوارم توافقی حاصل شود و او به ما بپیوندد."
تورس در حالی از آمدن لوا استقبال کرده که مهاجم لهستانی اخیراً اعلام کرد که تنها به پیشنهاد بارسلونا توجه خواهد کرد و به فکر تیم دیگری نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала