Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اسبق بارسلونا در مسیر فیورنتینا

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2022
عضو شوید
طبق ادعای یک نشریه آرجنتینی، ستاره اسبق بارسلونا و اتلتیکومادرید احتمالا راهی لیگ ایتالیا شود.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیس سوارز که دوران درخشانی در فوتبال اروپا پشت سر گذراند، چند فصل گذشته را در اتکلتیکو مادرید بوده و به روند خوب گلزنی هایش ادامه داد.
با این وجود فصل دوم حضور ستاره اروگوئه‌ای در اتلتیکو مادرید به‌خوبی فصل اول نبود و لوئیس سوارز اخیراً به یک نیمکت نشین در ترکیب تیم دیه‌گو سیمئونه نیز تبدیل شده بود.
همه این مسائل باعث شد شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره اروگوئه‌ای و احتمال جدایی او از روخی بلانکو به گوش برسد. نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد و باشگاه اتلتیکو مادرید چند هفته پیش و قبل از دیدار برابر سویا جدایی این ستاره اروگوئه‌ای را تایید کرد.
پس از تایید جدایی این ستاره اروگوئه‌ای، اکنون خبرهای در خصوص انتقال به چند لیگ منتشر می‌شود.
در تازه‌ترین مورد، نشریه "اوله" آرجنتین اعلام کرد مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال اتلتیکومادرید با وجود امتناع این تیم از تمدید قراردادش و بالا رفتن سن وی، هنوز قصد بازگشت به آمریکای جنوبی را ندارد و می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در اروپا بازی کند.
طبق گزارش این نشریه آرجنتینی، باشگاه فیورنتینا مقصد احتمالی سوارز 35 ساله است، اما در همین حال دو باشگاه سویا و اتلتیک بیلبائو هم وضعیت این مهاجم اروگوئه‌ای را زیر نظر دارند.
دستمزد بلند این ستاره اروگوئه‌ای موردی است که شانس فیورنتینا برای جذب او را کمرنگ جلوه می‌دهد. پیش از این گفته می‌شد که باشگاه ریورپلاته آرجنتین آماده استقبال از وی است، اما خود این ستاره باور دارد که هنوز برای خروج از قاره سبز زود است.
سوارز با اتمام قرارداد با اتلتیکو به بازیکن ازاد تبدیل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала