Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت لاپورتا از مواضع تند لواندوفسکی علیه باینرن مونیخ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2022
عضو شوید
لاپورتا شخصا با مدیر برنامه‌های ستاره لهاستانی تماس گرفته و به‌خاطر مواضع تند اخیر اوعلیه بایرن مونیخ، ابراز تشکر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و ستاره سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت عمومی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند و بهتر است که سران این باشگاه او را در تابستان با یک مبلغ معقول به فروش برسانند.
لواندوفسکی هفته‌هاست که با بارسلونا به توافق رسیده است. او پس از آخرین بازی فصل بایرن به رسانه‌ها گفته بود که قصد جدایی دارد و در چندین نشست خبری اخیر خود در اردوی تیم ملی لهستان پا را فراتر گذاشت.
نشریه اسپانیایی "اسپورت" امروز مدعی شد که خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا در روزهای اخیر با پینی زاهاوی، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی تماس گرفته و به‌خاطر موضع تند و شورش ستاره لهستانی علیه بایرن تشکر کرده است.
طبق ادعای این گزارش، لواندوفسکی قصد ندارد تحت هیچ شرایطی در تمرینات پیش فصل بایرن حاضر شود چرا که انتظار داشت بایرن به تصمیم او احترام بگذارد.
همچنین برخلاف ادعای مطرح شده، او در صحبت تلفنی اخیرش با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، از وی عذرخواهی نکرده است. موضع لوا تغییر نکرده و او تا روز پایانی انتقالات تلاش خواهد کرد از بایرن جدا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала