Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ "کنایه‌آمیز" مربی هند به انوش: دو بازی قبلی را ندیدی، این بازی را ببین!

ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی فوتبال هند
ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی فوتبال هند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2022
عضو شوید
سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و هند درگیری روانی را با هم آغاز کردند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و هندوستان در چهارچوب بازی دوم از دور پایانی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا 2023 شنبه ساعت 07:30 شام به وقت افغانستان در ورزش‌گاه سالت‌لیک کلکته به میزبانی هند به پیکار هم خواهند رفت.
این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت در دور قبلی مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا نیز به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با تساوی یک یک به کار خود پایان داده بود.
اکنون و پیش از دیدار مجدد این دو تیم، انوش دست‌گیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در نشست خبری عنوان کرده است که هند بخاطر مساوی در مقابل شیران خراسان خوش‌شانس بوده و افغانستان در این بازی برای برد خواهد آمد.
در همین حال؛ ایگور استیماچ سرمربی تیم ملی فوتبال هند به این مسئله واکنش نشان داده و عنوان کرده که احتمالاً سرمربی تیم می افغانستان دو بازی قبلی را ندیده است.
استیماچ گفت:
"مطمئن نیستم که او (انوش) دو بازی گذشته را دیده باشد. پیشنهاد من به او این است که برای او بهتر خواهد بود تا بازی بعدی را تماشا کند."
لازم به ذکر است که تیم ملی فوتبال افغانستان در نخستین بازی خود روز گذشته با نتیجۀ 2 – 1 مغلوب هنگ‌کنگ شد اما هند با پیروزی مقابل کمبودیا گام بزرگی برای صعود به جام ملت‌های آسیا برداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала