Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرلینگ جدیدترین گزینۀ خط حملۀ "چلسی"

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2022
عضو شوید
مهاجم انگلیسی من‌سیتی مورد توجه آبی‌های لندن قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از تلگراف، باشگاه چلسی قصد دارد تا رحیم استرلینگ وینگر ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی که سابقۀ بازی برای لیورپول را نیز در کارنامه دارد را به خدمت بگیرد.
پس از خرید گران‌قیمت لوکاکو و عدم موفقیت این بازیکن در فصل نخست، احتمالاً وی دوباره به اینتر برخواهد گشت.
در همین حال از ریچارلیسون و گابریل ژسوس دو مهاجم تیم ملی برازیل که در باشگاه‌های اورتون و منچسترسیتی توپ می‌زنند به عنوان دیگر گزینه‌های خط حمله شیران لندن نام برده شده است.
عثمان دمبله و کریستوفر انکونکو نیز در فهرست نهایی چلسی هستند، در حالی که از رابرت لواندوفسکی نیز در صورت عدم رفتن وی به بارسا برای آبی‌پوش شدن نام برده شده است.
علاوه بر چلسی، رئال مادرید نیز وضعیت استرلینگ را از نزدیک زیر نظر دارد و می تواند اقدامی انجام دهد.
بارسلونا همچنین بازیکن سابق لیورپول را دوست دارد، در حالی که بایرن مونیخ نیز در صورت عدم توانایی برای خرید مانه برای جذب استرلینگ تلاش خواهد کرد.
آبی ها علاوه بر یک مهاجم و پس از جدایی بازیکنانی چون رودیگر و کریستنسن، به دنبال جذب مدافع نیز خواهد ژول کونده ستاره خط دفاعی فرانسوی سویا گزینۀ نخست است.
میلان اشکرینیار از اینترمیلان و جوسکو گواردیول مدافع کروات آر بی لایپزیگ که برای نیز دیگر اهداف شیران لندن هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала