Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق نونیز با "دشمن یونایتد"؛ لیورپول هدف منچستر را "هایجک" کرد؟

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч "Рубин" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч Рубин - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2022
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا با لیورپول به توافق رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیوید اورنشتاین خبرنگار اتلتیک گزارش می‌دهد که لیورپول با داروین نونیز به توافق شخصی رسید و یک قدم دیگر به جذب این مهاجم نزدیک تر شد.
حال فقط توافق با بنفیکا برای رسمی شدن انتقال داروین نونیز باقی مانده است. این انتقال، رکورد نقل و انتقالات تاریخ لیورپول را خواهد شکست.
بنفیکا برای فروش داروین نونیز به مبلغی کمتر از 100 میلیون یورو راضی نمی شود و در نتیجه مذاکرات بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد.
باورها بر این است که بنفیکا برای این انتقال 80 میلیون یورو ثابت به علاوه 20 میلیون یورو پاداش می خواهد و باید دید لیورپول می تواند انتظارات بنفیکا را برآورده کند یا خیر.
یورگن کلوپ طرفدار سرسخت داروین نونیز است و لیورپول او را جانشین سادیو مانه می داند که به احتمال زیاد راهی بایرن مونیخ خواهد شد.
این در حالی‌ست که در چند وقت اخیر داروین نونیز به شدت به منچستریونایتد لینک می‌شد و بعضی از منابع از جمله میرور از توافق وی با منچستریونایتد برای پیوستن به جمع شاگردان اریک تن‌هاگ خبر داده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала