Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ اوریگی و کاریوس از لیورپول می‌روند

© REUTERS / Juan MedinaНападающий клуба «Ливерпуль» Дивок Ориги в матче с "Атлетико Мадрид"
Нападающий клуба «Ливерпуль» Дивок Ориги в матче с Атлетико Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2022
عضو شوید
قرار است اوریگی و کاریوس دو ستاره باشگاه لیورپول بعد از پایان قرارداد شان؛ از سرخ‌ها جدا شوند.
به گزارش اسپوتنیک؛ لیست بازیکنانی که قرار است در لیورپول بمانند مشخص شده اما برخی بازیکنانی قرار است این تیم را ترک کنند.
دیووک اوریگی هشت سال پس از توافق برای انتقال از لیل به آنفیلد، پس از پایان قراردادش در پایان جون این تیم را ترک خواهد کرد.
او در سال 2015 کارش را در مرسی‌ساید به صورت جدی شروع کرد و در برخی از نمادین‌ترین و مهم‌ترین لحظات تاریخ مدرن باشگاه؛ نقش ایفا کرد.
کلکسیون اوریگی از گل‌های دربی مرسی ساید، در مجموع شش گل از جمله گل دقیقه 96 کاپ-اند در دسامبر 2018 و به طور مناسب، آخرین ضربه او برای لیورپول برای پیروزی مقابل اورتون در اپریل است. در عین حال، سهم او در قهرمانی تیم یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019، جایگاهی تضمین شده داشت.س
اوریگی در پیروزی 4-0 نیمه نهایی مقابل بارسلونا دو گل به ثمر رساند و سپس در فینال مقابل تاتنهام تیم‌اش را تا قهرمانی همراهی کرد.
او 28 بار به میدان رفت تا اینکه سرخ‌ها به انتظار بازیکن 30 ساله خود برای کسب عنوان قهرمانی در فصل بعد پایان دادند و همچنین در جام باشگاه‌های جهان، سوپر جام یوفا، جام حذفی امارات و جام کارابائو در سال‌های اخیر افتخار آفرینی کردند.
در مجموع اوریگی در 175 بازی خود برای این باشگاه 41 گل به ثمر رساند.
کاریوس در تابستان 2016 به لیورپول پیوست و در دو فصل اول حضورش در مرسی ساید، 49 بازی زیر نظر کلوپ انجام داد.
او تمام بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا را در فصل 18-2017 با صعود مردان کلوپ به فینال کیف آغاز کرد، اگرچه این بازی با شکست 3-1 از رئال مادرید با ناامیدی شخصی و جمعی به پایان رسید.
این بازیکن آلمانی پس از آن مدتی را به صورت قرضی در بشیکتاش و یونیون برلین گذراند و سپس در فصل 2021-2022 بخشی از گروه دروازه بانی سرخ‌ها در مرکز تمرینی آکسا بود.
گفنتن‌ست که بن وودبرن، شی اوجو، شان ویلسون، لوئیز لانگستاف و الیجا دیکسون بونر نیز پس از پایان قراردادشان در پایان این ماه، آنفیلد را ترک خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала