امریکا خواستار تشکیل ائتلاف کشورها برای تحریم در برابر روسیه شد

© AP Photo / Evan VucciМинистр финансов США Джанет Йеллен во время встречи с президентом Джо Байденом в Белом доме
Министр финансов США Джанет Йеллен во время встречи с президентом Джо Байденом в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
وزیر مالیه ایالات متحده امریکا خواستار تشکیل ائتلافی از کشورهایی شد که در برابر روسیه تحریم وضع می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: جانت یلن، وزیر مالیه امریکا پیشنهاد ایجاد ائتلافی از کشورهایی را داد که به دلیل عملیات نظامی ویژه در اوکراین، روسیه را تحریم می کنند.
هشدار وزیر مالیه امریکا درباره ناتوانی در پرداخت بدهی‌ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
هشدار وزیر مالیه امریکا درباره ناتوانی در پرداخت بدهی‌ها
او در جریان بحثی که در این سایت سازماندهی شده بود، گفت: "به نظر من، ما به گروه نسبتاً بزرگی از کشورها نیاز داریم که با اعمال تحریم‌ها در برابر روسیه موافقت کنند. ایجاد چنین ائتلافی برای موثرتر کردن تحریم‌ها در مقیاس جهانی ضروری است".
کشورهای غربی پس از آغاز عملیات ویژه ارتش روسیه برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین، تحریم‌های جدیدی را علیه مسکو اعمال کردند. دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا در تلاش است تا دایره کشورهای حامی تحریم ها را گسترش دهد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته است، که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد: حوادث کنونی بر سلطه جهانی غرب چه در عرصه سیاسی و چه در اقتصاد خط‌ کشی می‌کند. به گفته وی، روسیه قرار نیست خود را منزوی کند و نمی توان آن را به شدت در دنیای مدرن منزوی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала