Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات تازه در مورد جدایی پیکه و شکیرا؛ ستاره بارسا خیانت نکرده

© AFP 2023 / Lluis GeneFC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014
FC Barcelona's defender Gerard Pique (R) and his wife Colombian singer Shakira attend the 2014 FIBA World basketball championships quarter-final match Slovenia vs USA at the Palau Sant Jordi arena in Barcelona on September 9, 2014 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
خبرنگار مطرح اسپانیایی، در مورد جدایی شکیرا از پیکه، جزئیات تازه‌ای ارائه داده و می‌گوید که خوانند کلمبیایی دوبار تلاش برای بازگشت به زندگی مشترک شان انجام داد اما ستاره بارسلونا این درخواست مادر فرزندانش را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی با انتشار بیانیه‌ای از پایان زندگی مشترکش با پیکه ستاره بارسلونا خبر داد و اعلام کرد که پس از 12 سال از هم جدا شده‌اند.
رسانه‌ها پس از جدایی این زوج، دلیل از هم پاشیدن زندگی آن‌ها را خیانت ستاره بارسلونا عنوان کردند و به سرزنش مدافع اسپانیایی پرداختند.
این خبر برای بسیاری از هواداران این زوج مشهور شوکه کننده بود و همه منتظر بودند تا جزئیاتی در این مورد منشتر شود و آن‌ها حقیقت پشت این ماجرا را بفهمند.
خوزه آنتونیو آویلز، مجری برنامه اسپانیایی Viva La Vida، حالا جزئیات جدیدی در این زمینه ارائه داده و می‌گوید که بیانیه جدایی تصمیمی یک جانبه توسط شکیرا بوده و این اقدام پیکه را شگفت‌زده و گیج کرده است.
خوزه تایید کرد که مدافع بارسلونا به خواننده کلمبیایی خیانت نکرده است، زیرا آن‌ها 3 سال پیش توافق کرده بودند که در یک رابطه آزاد زندگی کنند.
او در این مورد گفت: "یکی از نزدیکان پیکه به من اطمینان داد که هیچ خیانتی از سوی او صورت نگرفته است و از اظهارات شکیرا متعجب شده است."
مجری اسپانیایی اضافه کرد که توافق بین پیکه و شکیرا این بود که آن‌ها خود را به عنوان یک زوج در مقابل تماشاگران نشان دهند، اما در عین حال هر یک از طرفین می‌توانستند با فرد مورد نظر خود بیرون بروند و یا هر طور که دوست دارند، زندگی کنند.
خوزه آنتونیو آویلز همچنان مدعی است که شکیرا برای بازگشت به زندگی مشترک، دوبار سعی کرد اما مدافع بارسلونا درخواست مادر فرزندانش را رد کرد و به او گفت که دیگر امکان ندارد با وی زیر یک سقف زندگی کند.
جرارد و شکیرا تا حالا در این مورد واکنشی نشان نداده‌اند و درستی و نادرستی این خبر مشخص نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала