روسیه حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق را به شدت محکوم کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
روسیه روز جمعه حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی دمشق را به شدت محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی دمشق را به شدت محکوم می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای عنوان کرد: "در رابطه با این (حمله) ما مجبوریم بار دیگر تکرار کنیم که ادامه بمباران سرزمین سوریه، بر خلاف هنجارهای اساسی قوانین بین‌المللی به شمار می‌آید و کاملا غیرقابل قبول است".
در ادامه این بیانیه آمده است: "ما به شدت حمله تحریک‌آمیز اسرائیل علیه این بخش بسیار مهم از زیرساخت‌های غیرنظامی سوریه را محکوم می‌کنیم".
این وزارتخانه تاکید کرد: چنین اقدامات غیرمسوولانه‌ای خطرات جدی برای حمل و نقل هوایی بین‌المللی ایجاد می‌کند و جان افراد بی‌گناه را در معرض خطر واقعی قرار می‌دهد. ما از طرف اسرائیلی می‌خواهیم که از این رویه باطل دست بردارد.
وزارت دفاع سوریه صبح روز جمعه، 10 جون اعلام کرد که اسرائیل چندین هدف در جنوب دمشق را مورد حمله قرار داده است. براساس این اعلامیه، سیستم‌های دفاع هوایی سوریه بیشتر راکت‌ها را سرنگون کردند و در نتیجه این حمله یک غیرنظامی زخمی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала