Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان-پی‌اس‌جی؛ قرارداد نهایی شده است+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
زین الدین زیدان   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید در آستانه رسمی ساختن قراردادش است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بعد از آن که بار دیگر پاریسن‌جرمن نتوانست به جام لیگ قهرمانان دست یابد؛ این باشگاه برخی تغییرات را در نظر گرفت.
با وجود ماندن کیلیان امباپه و جدایی لئوناردو و نیز حضور پوچتینو روی نیمکت؛ پی‌اس‌جی در تلاش است تا مذاکرات نهایی را برای انتصاب زیدان انجام بدهد.
در طول این ماه‌ها مذاکرات متوقف نشده و با وجود این‌که مربی فرانسوی شرایط خود را تحمیل کرده اما به نظر می‌رسد همه چیز حاکی از مساعد بودن شرایط فعلی است. اگر تغییرات لحظه آخری رخ ندهد، زیدان نیمکت پارک دو پرنس را برعهده خواهد گرفت. به گفته رامون فوئنتس از مادرید، این شنبه با توجه به دیدار سرمربی و امیر قطر می‌تواند روز کلیدی باشد.
پیشنهاد دستمزد پی‌اس‌جی غیرقابل انکار است و زیدان را به پردرآمدترین مربی جهان تبدیل می‌کند. با این حال، مسئله اقتصادی هرگز مانعی نداشت، زیرا مربی دو هدف کاملاً ورزشی را به عنوان شرط پیوستن به باشگاه مطرح کرد.
اولین هدف کنترل کامل ورزشی بود و برای آن لئوناردو مجبور شد باشگاه را ترک کند و مورد دوم حفظ کیلیان امباپه در ترکیب بود که هر دو شرط رعایت شده است.
اکنون مشکل سختی برای حل وجود دارد و آن رابطه زیدان با مارسی است. مشخص است که او هوادار اعلام شده المپیک است، اما با در نظر گرفتن حرفه‌ای بودن زیدان، این موضوع نباید مانعی برای او باشد. با این حال، پیشرفت حرفه‌ای یک مربی با اعتبار زیدان در سطوح بالای فوتبال جهانی با شور و اشتیاق فوتبال در زادگاه زیزو و جایی که بخش بزرگی از خانواده او در حال حاضر در آن زندگی می‌کنند و دوستانش در آن زندگی می‌کنند، یکسان نیست.
در چند روز آینده این مذاکره طولانی و پیچیده قطعی خواهد شد، اما اگر تغییرات لحظه آخری رخ ندهد، همه چیز به سمتی می‌رود که در نهایت زیدان در پاریس مستقر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала