Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه جنگ زرگری انوش و استیماچ؛ دستگیر: "هنوز هم می‌گویم هند مقابل ما خوش شانس بود"+ عکس

© Photo / AFF / انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستانانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2022
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در نشست خبری اعلام داشت که بی صبرانه انتظار بازی را می‌کشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرار است تیم ملی فوتبال افغانستان فردا در یک بازی حساس و مهم برابر تیم ملی هندوستان وارد میدان رقابت شود، قبل از این دیدار سرمربی تیم ملی از انتظار شدیدش برای این مسابقه حرف زد.

انوش دستگیر در مورد دیدار فردا گفت: "مسابقه فردا با هند برای ما خیلی سخت و مثل مرگ و زندگی است. ما باید اشتباهات بازی گذشته مان را جبران کنیم. من بازی هند و کمبودیا را از نزدیک دیدم و خود را برای مسابقه فردا آماده کردیم. همان طور که قبلا گفتم ما هند را خیلی خوب میشناسیم و آنها نیز همچنین. بنابراین من فکر میکنم فردا بازی تماشایی خواهد بود. من بی صبرانه منتظر بازی فردا هستم."

او در مورد سونیل چتری کاپیتان حریف‌اش اظهار کرد: "سونیل یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی هند است، سونیل بسیار با تجربه است، اما آنها فقط سونیل را ندارند و ما نه تنها روی سونیل، بلکه روی کل بازیکنان این تیم توجه داریم. شما دیدید که در 30 دقیقه اول بازی گذشته او توانست برای تیمش گلزنی کند. اما باز هم می‌گویم که ما توجه مان تنها روی سونیل نیست."

تیم ملی که زیر نظر دستگیر بازی با هانگ کانگ را شکست خورد؛ اما دستگیر می‌گوید: "بازی اول همیشه چالش‌های خاص خودش را دارد. به خصوص وقتی که تیم مقابلت را درست نشناسید، آنها تغییرات زیادی در مقایسه ما در بازی تدارکاتی شان مقابل مالزی در ترکیب تیم شان آورده بودند. اگر صادقانه بگویم در 30 دقیقه اول بازی ما بسیار بد بازی کردیم. شما می‌توانید از روی دو گلی که ما در از راه‌های دور خوردیم این را ببینید. ما نمی‌خواهیم در مورد اشتباهات فردی صحبت کنیم، ولی با آن هم در 30 دقیقه اول بازی با تمام توان و وجودمان بازی کردیم و اگر شما بازی را ببینید، تا قبل از 2 بر 0 شدن نتیجه، همه چیز بین ما مساوی بود. بعد از آن بازگشت به بازی برای ما سخت شد. در کل بعضی اشتباهات در این بازی بود که نباید رخ می‌داد."

این در حال‌ست که پیش از این انوش گفته بود هند با خوش شانسی برابر افغانستان نتیجه گرفته و هنوز روی حرف‌اش باقی‌ست.

انوش اما در پاسخ به اظهارات اخیر سرمربی هند گفت: "همان طور که می‌دانید و در نشست خبری اول هم خدمت تان گفتم، مربیان در نشست‌های خبری معمولا در مورد موضوعات مختلفی صحبت می‌کنند و سعی می‌کنند همیشه از تیم و بازیکنان خود تعریف و توصیف کنند و حتی از تیم حریف، اما من هنوز سر حرف خود هستم. اگر شما دو بازی گذشته ما را با هند ببینید، آنها واقعا خوش شانس بودند. آنها در دقیقه 94 در تاجیکستان به ما گل مساوی را زدند و از شکست فرار کردند، در بازی سال گذشته که در قطر هم برگزار شد، ما روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. من فقط در مورد دو بازی قبل صحبت کردم، نه چیزهای دیگر. من هرگز نگفتم هند تیم بدی است، هند تیم بسیار خوبی است. آنها در طی سه چهار سال گذشته نتایج خوبی گرفتند، آنها لیگ بسیار خوبی دارند که از لیگ افغانستان خیلی بهتر است، اما من هنوز سر حرف‌هایم هستم، آنها در دو بازی قبلی مقابل ما خیلی خوش شانس بودند. ما فردا به دنبال برد هستیم، حتی با نتیجه 1 بر 0 و این ما را خوشحال می‌کند. در جواب سرمربی هند می‌گویم که من هر دو بازی گذشته را دیدم و منتظر بازی فردا هستم."

در حالی‌که شرایط آب و هوایی نیز تأثیر منفی بر نتیجه برخی تیم‌های می‌گذارد اما انوش می‌گوید: "برای بازیکنان که ما از کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا اینجا هستند، این آب و هوا خیلی متفاوت است و خیلی سخت است، بسیاری از بازیکنان ما به این درجه حرارت و رطوبت عادت ندارند و این برای ما یک چالش بزرگ است."

انوش در مورد سبک بازی فردا گفت: "ما با استراتیژی سابق مان بازی می‌کنیم و این امکان پذیر نیست که ما شکل و شیوه بازی مان را بعد از هر مسابقه تغییر بدهیم. ما یک برنامه مشخص داریم و کماکان روی آن کار می‌کنیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، زیرا هانگ کانگ هند نیست و هند هم هانگ کانگ نیست. ولی ما طرح‌های خود را برای بازی فردا داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала