Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان رویای جام ملت‌ها؛ دست افغانستان باز هم از آسیا کوتاه شد

© Photo / AFF / تیم ملی فوتبال افغانستانتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان، با شکست برابر هندوستان، از صعود به جام ملت‌های آُسیا باز ماند و باید چهار دیگر برای رسیدن به این هدف انتظار بکشد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان، در دومین دیدار از دور نهایی رقابت‌های راه‌یابی به جام ملت‌های آُسیا، امشب به مصاف هندوستان رفت و برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورد و از صعود به جام ملت‌های آُسیا باز ماند.
تیم ملی فوتبال افغانستان در نیمه نخست با وجود موقعیت‌های خوب موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و بازی با نتیجه تساوی بدون گُل به پایان رسید.
در نیمه دوم افغانستان خودش را به آب و آتش زد تا به گُل برسد اما بر خلاف جریان بازی هند به گُل رسید و سونیل چتری در دقیقه 86 از روی ضربه آزاد دروازه فیصل حمیدی را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.
در دقیقه 88 زبیر امیری بازی را مساوی کرد و با ضربه سر دروازه هندوستان را گشود. در دقیقه 91 سحال عبدل موفق به باز کردن دروازه حمیدی برای دومین بار شد و افغانستان شکست تلخی را متقبل شد و امیدهایش برای صعود ضرب صفر شد.
با این نتیجه افغانستان با دو شکست، بدون امتیاز در رده سوم گروه D قرار گرفت و هنگ کنگ و هند با 6 امتیاز صعود شان را قطعی کردند و در بازی آخر برای صدرنشینی برابر هم خواهند جنگید.
بازی آخر افغانستان برابر کامبوج دیگر تیم گروه D است که شرایط مشابه با افغانستان دارد و آن دیدار جنبه تشریفاتی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала