پنتاگون: به ساخت موشک های لیزری با دقت بالا نزدیک شده‌ایم

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airЗдание Пентагона в городском округе США Арлингтон
Здание Пентагона в городском округе США Арлингтон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
عضو شوید
وزیر دفاع ایالات متحده می‌گوید کشورش به زودی از سیستم های موشکی لیزری با دقت بالا رونمایی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، «لوید آستین" وزیر دفاع آمریکا در سخنرانی خود در نشست امنیتی "شانگری-لا" که از 10 تا 12 جون در سنگاپور در حال برگزاری است، اعلام کرد که پنتاگون در آستانه رونمایی از نمونه اولیه سیستم دفاع موشکی لیزری با انرژی بالا است.

آستین با اشاره به آزمایش‌های موشکی اخیر کوریای شمالی گفت: هم تحریکات معمول پیونگ یانگ و هم آزمایش‌های موشکی آن تاکیدی بر فوریت و ضرورت وظیفه ما است؛ بنابراین ما همکاری امنیتی میان ایالات متحده، جاپان و کوریای جنوبی را افزایش می‌دهیم.

وی در عین حال افزود: بگذارید واضح بگویم. ما به دنبال رویارویی یا درگیری نیستیم. ما به دنبال جنگ سرد جدید، ناتوی آسیایی و یا منطقه‌ای که به بلوک‌های متخاصم تقسیم شود، نیستیم.

وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: بنابراین ما در حال همکاری نزدیک با رقبا و دوستان خود برای تقویت حفاظت‌ها در برابر درگیری هستیم. این مسئله شامل خطوط ارتباطی کاملاً باز با رهبران دفاعی چین است تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم از هرگونه محاسبه اشتباه جلوگیری کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала