Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون روی ستاره‌اش قیمت گذاشت+ عکس

© REUTERS / CARL RECINEریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون Everton's Richarlison in action
ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون    Everton's Richarlison in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال اورتون برای فروش ریچارلیسون بیش از 50 میلیون پوند می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که باشگاه تاتنهام به شدت وضعیت و شرایط خرید ریچارلیسون را موردبررسی قرارداده، اما اورتون در تابستان امسال برای فروش او بیش از 50 میلیون پوند می‌خواهد.
رسانه‌ی اسپورت میل ماه گذشته اعلام کرده بازیکن برزیلی قصد دارد تا در تابستان از گودیسون پارک جدا شود و اسپرز در میان تیم‌های علاقه مند به مهاجم قرار دارد.
رئال مادرید و پاریسن‌جرمن نیز به ریچارلیسون علاقه مند هستند - اما منابع نشان داده‌اند که تاتنهام در حال حاضر جدی‌ترین تلاش برای جذب این بازیکن است.
با این حال، تافی‌ها قیمت بالایی را برای مهاجم شان می‌خواهند و چیزی کمتر از 50 میلیون پوند در نظر نخواهند گرفت.
اورتون از علاقه تاتنهام به ریچارلیسون آگاه است و آماده مذاکره بیشتر با اسپرز می‌باشد.
در واقع، این باور وجود دارد که یک معامله قابل دستیابی است. ریچارلیسون فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا با اسپرز را برای فصل آینده بسیار خوب می‌داند که نمی‌توان آن را رد کرد اما به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین مانع بر سر یک معامله، ارزش گذاری باشگاه مرسی ساید باشد.
این بازیکن برزیلی دو سال فرصت دارد تا قرارداد فعلی خود را اجرا کند، بنابراین اورتون تحت فشار فوری برای فروش نیست، اگرچه وضعیت مالی بسیار تبلیغاتی آنها می‌تواند عاملی باشد زیرا سرمربی تیم فرانک لمپارد در تابستان امسال تلاش می‌کند تیم خود را تقویت کند.
ریچارلیسون به عنوان یکی از قهرمانان بقای تافی‌ها ظاهر شد زیرا آنها با موفقیت از سقوط در بازی ماقبل آخر فصل‌اش در برابر کریستال پالاس اجتناب کردند.
ریچارلیسون در 9 بازی 6 گل به ثمر رساند تا امنیت را تضمین کند، اما باشگاه مرسی ساید اکنون خود را برای احتمال از دست دادن وی پیش از فصل آینده آماده می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала