پوتین روز ملی روسیه را به شهروندان این کشور تبریک گفت

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на встрече с работниками космодрома Восточный в сборочном цехе ракеты-носителя
Президент РФ Владимир Путин на встрече с работниками космодрома Восточный в сборочном цехе ракеты-носителя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت که من روز روسیه و این جشن ملی که مختص کشور ما و مملو از افتخار به تاریخ و ایمان به آینده آن است را به تمامی شهروندان کشور تبریک می گویم.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز ملی روسیه را به شهروندان این کشور تبریک گفت و بر لزوم اتحاد در جامعه تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه گفت: "من روز روسیه و این جشن ملی که مختص کشور ما و مملو از افتخار به تاریخ و ایمان به آینده آن است را به تمامی شهروندان کشور تبریک می گویم. امروز ما به شدت آگاه هستیم که متحد بودن تا چه میزان برای میهن، جامعه و مردم ما دارای اهمیت است."

پوتین افزود: "این وحدت، فداکاری به میهن و مسئولیتی که در قبال آن داریم، توسط اجداد ما برایمان به یادگار مانده است. ما می دانیم که این سنت های چند صد ساله، ارزش های اخلاقی و مبانی معنوی از قدرت بزرگی برخوردارند. آنها در طول تاریخ هزار ساله روسیه متولد شدند و قوی تر شدند. و امروز این ارزش ها مردم چندملیتی ما که در تمام دوران ها احساسات خالصانه و عمیق میهن پرستی برایشان مقدس بوده و هست را با یکدیگر متحد می کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала