در نشست هیات طالبان با قوماندان مهدی چی گذشت

© IND. Persian پاسخ رد مهدی مجاهد به پیشنهاد هیات طالبان/ به جای من به دانش آموختگان هزاره و شیعه سهم بدهید
پاسخ رد مهدی مجاهد به پیشنهاد هیات طالبان/ به جای من به دانش آموختگان هزاره و شیعه سهم بدهید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.06.2022
عضو شوید
معاون نخست رئیس جمهور فراری افغانستان، جزئیاتی از نشست هیات طالبان با قوماندان مهدی که از این گروه کناره‌گیری کرده است، را به نشر رساند.
به گزارش اسپوتنیک، پنجمین هیئت اعزامی طالبان که برای دلجویی و صحبت با مولوی مهدی مجاهد، فرمانده ناراضی این گروه پنجشنبه 19جوزا به شهرستان بلخاب‌، ولایت سرپل رفته بودند، پس از رد پیشنهادهایشان، پس ازظهر جمعه این شهرستان را با خشم و عصبانیت ترک کردند.
اما امروز، امرالله صالح معاون پیشین ریاست جمهوری افغانستان، گفته است که نوار صوتی جلسه هیات طالبان با قوماندان مهدی در بلخاب بدست او رسیده است.
پاسخ رد مهدی مجاهد به پیشنهاد هیات طالبان/ به جای من به دانش آموختگان هزاره و شیعه سهم بدهید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2022
پاسخ رد مهدی مجاهد به پیشنهاد هیات طالبان/ به جای من به دانش آموختگان هزاره و شیعه سهم بدهید
صالح گفت: به او میگویند بیایید و در وزارت شهر سازی به حیث معین کارکنید زیرا ملاهیبت الله شما را دوست دارد. در دقایق آخر که معلوم میشود ده ها نفر یا شاید زیادتر جمع اند گفته میشود " ما این نوع پیشنهاد را به هرکس نمی کنیم.
معاون پیشین ریاست جمهوری افغانستان، ادامه این گفتگو را بازنشر کرد: ببین در پنجشیر با سنگ و آدمش در جنگ استیم و تا تکه تکه شان نکردیم آرام نمی باشیم. خودت فرق داری و این را از روی اخلاص برایتان پیام آورده ایم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала