Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال کین از حضور هالند و نونیز در لیگ جزیره

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
هری کین مهاجم گُلزن تاتنهام می‌گوید که بی‌صبرانه منتظر رقابت‌ با ارلینگ هالند و داروین نونیز است و بردن کفش طلا از فصل آینده سخت‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، فصل آینده لیگ برتر شاهد حضور دو مهاجم برتر خواهد بود زیرا منچسترسیتی، ارلینگ هالند را به خدمت گرفته و لیورپول نیز موفق به جذب داروین نونیز شده است.
هر دو بازیکن در تیم‌های سابق خود نشان داده‌اند که چقدر زهرآگین اند و با حضور آن‌ها رقابت برای کسب جایزه کفش طلا بسیار سخت خواهد بود.
با این حال هری کین مهاجم تاتنهام که در طول چند فصل گذشته یکی از مدعیان این جایزه بود و موفق به بردن آن نیز شده، از حضور این دو بازیکن جدید در تیم‌های لیگ برتری استقبال می‌کند و می‌گوید که بردن کفش طلا از فصل آینده سخت‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود.
او در این مورد گفت:" رقابت برای کسب کفش طلا همیشه سخت است. لیگ برتر در چند سال آخر بهترین مهاجمان دنیا را داشته. رقابت برای به‌دست آوردن کفش طلا در همه فصل‌هایی که من بازی کرده‌ام رقابت خیلی سختی بوده و فصل آینده هم از این قاعده مستثنی نیست."
وی در ادامه افزود:" با پیوستن این دو نفر(هالند و نونیز) به تیم‌های لیگ برتری، نبرد برای کفش طلا از فصل آینده سخت‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود. حضور آن‌ها به نفع لیگ برتر است. حتی به من به‌عنوان بازیکن هم کمک می‌کند چرا که شاهد یک رقابت خوب خواهم بود. انگیزه‌ام برای بهتر شدن بیشتر خواهد شد. من که بی‌صبرانه منتظر این چالش هستم."
کین در حالی در مورد کفش طلا صحبت کرده که فصل گذشته در کسب آن ناموفق بود و محمد صلاح و سون هیونگ مین به صورت مشترک با زدن 23 گُل موفق به کسب این جایزه شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала