Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ "رایان گراونبرخ" به بایرن مونیخ پیوست+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که رایان گراونبرخ را از آژاکس به خدمت گرفته است و این بازیکن هالندی تا 2027 با باواریایی‌ها متعهد خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، رایان گراونبرخ 20 ساله از آژاکس هالند راهی بایرن مونیخ آلمان شد و دومین بازیکنی لقب گرفت که در یک ماه گذشته، به قهرمان بوندسلیگا پیوسته است.
قرارداد این ستاره هالندی تا جون 2027، با باواریایی‌ها اعتبار دارد و مبلغ انتقال او حدود 25 میلیون به اضافه 7 میلیون پاداش می‌باشد.
گراونبرخ در 16 می 2002 در آمستردام متولد شد. او در سال 2010 وارد آکادمی جوانان آژاکس شد و اولین بازی خود را در تیم اصلی در 23 سپتامبر 2018 مقابل PSV انجام داد.
این محصول آکادمی آژاکس، 103 بازی رسمی برای این انجام داد و در این تعداد بازی 12 گل به ثمر رساند.
گراونبرخ پس از پیوستن به بایرن گفت:" زمانی که اف سی بایرن در مورد من پرس‌وجو کرد، لازم نبود دو بار فکر کنم. اف سی بایرن یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا است، بازیکنان از سراسر جهان می خواهند برای این باشگاه بازی کنند."
گراونبرخ در حالی به بایرن می‌پیوندد که این تیم چندی قبل نوصیر مزروعی را نیز از آژاکس جذب کرد اما پولی بابت وی به تیم هالندی پرداخت نکرد زیرا قرارداد وی به اتمام رسیده بود و به صورت رایگان راهی آلیانز آرنا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала