Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شیطنت شیاطین سرخ برسر راه لوا-بارسا+ عکس

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد دوست دارد تا دستمزد لواندوفسکی را پرداخت کند و او را از چنگ بارسا خارج سازد.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد طرحی را آماده می‌کند که با آن بتواند تلاش‌های بارسلونا را منتفی نموده و خود بتواند روبرت لواندوفسکی را در تابستان امسال جذب نماید.
برای این‌کار شیاطین سرخ هیچ مشکلی با پرداخت 400.000 پوند در هفته دستمزد برای مهاجم پولندی ندارند، و این امر نیز کمک خواهد کرد تا کسانی که در خانواده لوا علاقمند یونایتد هستند، به انتقال او کمک کنند.
سان اکنون گزارش می‌دهد که شیاطین سرخ در صورت انتخاب رویکردی برای این بازیکن 33 ساله، دستمزد 400 هزار پوندی در هفته لواندوفسکی را به تعویق نمی‌اندازند.
طبق این گزارش، لواندوفسکی تعدادی هوادار یونایتد را نیز در خانواده‌اش دارد که پس از گذراندن مدت زمان کار در منچستر، شروع به دنبال کردن این باشگاه کردند.
چلسی همچنین با احتمال انتقال لواندوفسکی در تابستان امسال مورد توجه قرار گرفته زیرا آینده روملو لوکاکو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. آبی‌ها نسبت به یونایتد برتری دارند زیرا می‌توانند شانس بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به لواندوفسکی ارائه دهند.
یونایتد پس از از دست دادن جایگاه‌اش در میان چهار تیم برتر فصل گذشته، این توانایی را ندارد زیرا آنها در رتبه ششم سقوط کردند و فصل آینده در لیگ اروپا حضور خواهند یافت.
جدایی ادینسون کاوانی پس از پایان قراردادش در پایان ماه باعث می‌شود کریستیانو رونالدو تنها مهاجم خارج از تیم اریک تن هاگ باشد و پیشکسوت پرتگالی قبل از پایان فصل 38 ساله می‌شود.
لواندوفسکی علی‌رغم این‌که هرگز در انگلیس بازی نکرده، با شکست پیشنهاد انتقال به بلکبرن روورز در سال 2010، با شجره گلزنی تقریبا بی عیب و نقص به اولدترافورد خواهد آمد.
او هفت کفش طلای بوندسلیگا از جمله در هر یک از پنج فصل گذشته به دست آورده و آخرین فصل را با 50 گل در 46 بازی در تمام رقابت‌ها به پایان رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала