Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی احساسی مارسلو با رئال مادرید+ عکس

© REUTERS / Peter CziborraEquipo de Real Madrid celebra su victoria en Supercopa de Europa
Equipo de Real Madrid celebra su victoria en Supercopa de Europa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
مارسلو مدافع برازیلی رئال مادرید که به عنوان پُرافتخارترین بازیکن این باشگاه شناخته می‌شود، امروز طی مراسم باشکوه به صورت رسمی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کاپیتان مارسلو که 16 سال قبل از امروز به رئال مادرید پیوسته بود و با درخشش در این تیم موفق به کسب 25 جام و عنوان پُرافتخارترین بازیکن تاریخ لوس بلانکوس شده بود، امروز طی مراسم با شکوه با هواداران این تیم خداحافظی کرد و به حضورش در برنابئو پایان بخشید.
مارسلو در این مراسم به همراه همسرش کلاریس آلوز بازیگر برازیلی و دو فرزندش حضور پیدا کرده بود. در ابتدای مراسم، کلیپی از حرکات مارسلو در 16 فصل حضور در رئال پخش شد که همسرش کلاریس بارها گریه کرد و نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.
خود مارسلو هر چند که بغضی در صورتش داشت اما سعی کرد خودش را کنترل کند. آنچلوتی به همراه آسنسیو و کارواخال که هنوز به تعطیلات نرفته بودند، برای وداع با مارسلو در برنابئو حاضر شدند.
پس از نمایش ویدیو، مارسلو برای آخرین بار به عنوان بازیکن رئال صحبت کرد و گفت:" به خودم قول داده بودم که خیلی معمولی صحبت کنم. از هم‌تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که در این سال‌ها فرصت بازی در کنارشان را داشتم، مربیانی که در کنارم بودند، کارمندان باشگاه که برای من مثل خانواده بودند، تشکر می کنم. صحبت کردن برایم سخت است. همه در این جا تلاش کردند تا همه چیز را برای لذت بردن داشته باشیم. البته جز این هم نمی‌تواند باشم. این بهترین باشگاه دنیاست."
کاپیتان رئال افزود:"خوشحالم که در بهترین باشگاه دنیا حضور داشتم. از فیزیوتراپ‌ها، پزشکان و … همه تشکر می‌کنم که برای من خیلی مهم بودند. بچه‌هایم دیدند که توانسته‌ام در بهترین باشگاه دنیا بازی کنم. از همسرم نیز تشکر می کنم که از زمان شروع فوتبالم به من کمک کرد و دو فرزند بی نظیر در کنار هم داریم. در این جا یک خانواده بی‌نظیر را در کنار هم تشکیل دادیم و اگر به این‌جا رسیدیم قطعا به خاطر تو (اشاره به همسرش) است. قطعا در هجده سالگی به رئال آمدم می دانستم که چالش بزرگی پیش روی من است. می دانستم که می توانم به بالاترین سطح برسم و در حالی از این‌جا می روم که به پرافتخارترین بازیکن بزرگ ترین باشگاه دنیا تبدیل شوم."
مارسلو در ادامه گفت:" رائول کاپیتان ما که در این جاست (باز هم گریه می کند)… وقتی فرزندم متولد شد، به عنوان کاپیتان چیزهای زیادی به من یاد دادی. بسته‌ای با کادوهای زیاد به من دادی. اتفاقاتی در این جا رخ داد که هرگز فراموش نمی کنم. در این باشگاه الگوهای زیادی داشتم و سعی کردم از آن‌ها درس بگیرم. رائول یکی از الگوهای بزرگ من بود و به من یاد داد که چگونه باشم. امروز روز ناراحتی نیست بلکه روز خوشی است. گریه می‌کنم چون احساسات و خاطرات زیادی را به یاد می‌آورم. با سری رو به بالا و با خوشحالی بسیار شدیدی به این جا می‌آیم. افرادی در این جا حضور دارم که به من کمک کردند و همیشه به من کمک کردند. پدربزرگ و مادربزرگم از آسمان به من افتخار می‌کنند. خوشحالم که افرادی را در کنارم داشتم که همیشه از من حمایت کردند. از همه ممنونم. این یک وداع یا چنین چیزهایی نیست چرا که حس نمی کنم که از رئال رفته‌ام چرا که روزی باز خواهم گشت. اگر به من تکت ندهید به مشکل می خورید (خنده پرز و حضار) البته بچه‌ام هنوز در آکادمی رئال بازی می‌کند. در برنابئو گفتم که اینده رئال مادرید بسیار قدرتمند است و می‌توانیم به آینده رئال مادرید مطمئن باشیم و در حال حاضر همین طور است. از همه ممنونم. به عنوان یک بچه به این جا آمدم و به عنوان یک مرد می روم."
بعد از این سخنرانی، مارسلو به جام‌هایی که در این باشگاه به دست آورده بود، عکس گرفت و هم‌تیمی‌هایش نیز وی را همراهی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала