Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به بارسا؛ پپ به ستاره جوان کاتالان‌ها چشم دوخته است

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
منچسترسیتی به جذب پابلو گاوی علاقه نشان داد و این احتمال وجود دارد که ستاره 17 ساله برای کار کردن زیر نظر گواردیولا، برای پیوستن به قهرمان انگلیس وسوسه شود.
به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اینکه قرارداد فعلی گاوی تا در ماه جون سال 2023 به پایان می‌رسد، بسیاری بر این باورند که اگر بارسلونا بر سر یک قرارداد جدید با این بازیکن به توافق نرسد، ممکن است مجبور شود او را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، به فروش برساند.
بارسا اخیراً یک پیشنهاد رسمی برای تمدید قرارداد با گاوی ارائه کرده است، اما به نظر می‌رسد که این بازیکن خواهان یک قرارداد پرسودتر به ارزش 5 میلیون یورو و احتمالاً بیشتر از آن است.
با در نظر گرفتن این موضوع، باشگاه‌های لیگ برتری مانند منچسترسیتی و لیورپول، به جذب ستاره 17 ساله بارسا بارسا بار دیگر علاقه نشان داده‌اند و به دنبال وسوسه این بازیکن آینده‌دار اند.
طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، پپ گواردیولا جریان تمدید قرارداد گاوی را با علاقه زیادی دنبال می‌کند. سرمربی من سیتی به این بازیکن جوان امتیاز بسیار بالایی می‌دهد و به دنبال فرصتی در بازار برای جذب او در آستانه فصل جدید است.
قرارداد فعلی گاوی با بارسلونا شامل بند آزادسازی به ارزش 50 میلیون یورو است و اگر وی تمدید نکند و بارسا حاضر به فروش وی نشود، سیتی می‌تواند با توافق با خود بازیکن، مبلغ فسخ را پرداخت و به راحتی این بازیکن را جذب کند.
با این حال، تیم بارسلونا همچنان مطمئن است که می‌تواند با گاوی بر سر یک قرارداد جدید به توافق برسد. رئیس باشگاه خوان لاپورتا از تمایل این نوجوان برای ادامه کار در نیوکمپ زیر نظر ژاوی هرناندز آگاه است و این می‌تواند در مذاکرات در هفته‌های آینده بسیار مهم باشد، اگرچه بارسا برای حفظ این بازیکن جوان باید پیشنهاد بهتری ارائه دهد.
گاوی در حال حاضر حدود 1 میلیون یورو در هر فصل دستمزد می‌گیرد که او را به یکی از کم ارزش‌ترین بازیکنان تیم اصلی تبدیل می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала