Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وفاداری "لواندوفسکی" به پیشنهاد بارسلونا

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
لواندوفسکی علیرغم علاقه پاری‌سن‌جرمن به بارسلونا وفادار است و بر تمایل خود برای پوشیدن پیراهن بارسا اصرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی همچنان در تمایل خود برای بازی در بارسلونا ثابت قدم است.
با توجه به اینکه پاری‌سن‌جرمن علاقه‌ای را که فصل گذشته به ستاره لهستانی نشان داده بود دوباره فعال کرده و حاضر است با بارسا برای به دست آوردن مهاجم بایرن مونیخ بجنگد، اما از اطرافیان این بازیکن اطمینان می دهند که برنامه لواندوفسکی حتی یک ذره تغییر نکرده و تنها هدف او پوشیدن پیراهن بارسا در فصل آینده است
در همین رابطه، نشریه (Mundo Deportivo) اعلام کرد از آنجایی که بارسا به لواندوفسکی گفته که به دنبال او خواهد رفت چون مهاجم مورد نظر ژاوی هرناندز برای فصل آینده است، ستاره لهستانی به شدت از دستورالعمل‌ها پیروی کرده است.
به محض اینکه بازی‌های بایرن مونیخ در بوندسلیگا به پایان رسید، لواندوفسکی بمب را رها کرد و گفت:
"به احتمال زیاد این آخرین بازی من با بایرن بود. من نمی‌توانم این را صددرصد بگویم، اما ممکن است اینطور شود. می‌خواهیم بهترین راه حل را برای خودم و باشگاه پیدا کنیم."
با این وجود راه انتقال لواندوفسکی به بارسلونا در حال حاضر هموار نیست و باشگاه کاتالان به او گفته است که باید منتظر بماند تا با خروج تعدادی از بازیکنان فعلی تیم، امکان پرداخت حقوق به بازیکن لهستانی فراهم شود.
حقوق پیشنهادی بارسلونا به لواندوفسکی 9 میلیون یورو در سال با قراردادی سه ساله است اما پرداخت این حقوق منوط به کاهش هزینه‌های فعلی باشگاه برای پرداخت به یکسری از بازیکنان است که در برنامه‌های تاکتیکی ژاوی هرناندس برای فصل آینده جایی ندارند.
مهمتر از همه اما موافقت باشگاه بایرن مونیخ است، چرا که هنوز یک سال دیگر از قرارداد این باشگاه با لواندوفسکی باقی مانده است.
اگر باواریایی موفق به جذب سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول شوند، آن وقت احتمال تغییر موضع‌ آنها در مورد فروش ستاره سابق بوروسیا دورتموند وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала