Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام واضح ژاوی به پیکه: فیکس نخواهی بود

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز به جرارد پیکه مدافع باتجربه تیمش گفته است که دیگر اولویت وی نخواهد بود و ممکن نیست در ترکیب ثابت قرار گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه فصل گذشته در ترکیب ثابت بارسلونا، عملکرد متوسطی داشت و با این وجود ژاوی به دلیل نداشتن مدافع، از او به عنوان مهره ثابت استفاده می‌کرد.
این ستاره اسپانیایی 35 ساله که به دلیل مصدومیت از روزهای اوجش فاصله گرفته، دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد و دستمزد هنگفتی نیز دریافت می‌کند.
ژاوی که به دنبال تقویت تیم است، هفته گذشته با پیکه جلسه گذشته و به وی گفته است که دیگر اولویتش نیست و اگر به فکر حضور در ترکیب ثابت است، تیم را ترک کند.
طبق گزارش موندو به نقل از مارشال یورنته، ژاوی به جرارد گفته که اگر خواهان ماندن در بارسلونا است، باید نیمکت نشینی را بپذیرد و دستمزد خودش را نیز کاهش دهد.
گفته می‌شود که پیکه مشکلی با این موضع ژاوی نداشته و به این سرمربی اسپانیایی گفته است که از هر طریق ممکن به دنبال کمک به تیم است.
پیکه در حالی پذیرفته که به تیم کمک کند که سران بارسا از وی، بوسکتس و آلبا خواسته اند تا دستمزد شان را کاهش دهند و به باشگاه برای عبور از بحران کمک کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала