کیم جونگ اون خواستار تقویت نظم و انضباط در حزب کارگرشد

© AP Photo / KRTСеверокорейский лидер Ким Чен Ын на восьмом заседании Политбюро центрального комитета Трудовой партии КНДР (ТПК) в Пхеньяне
Северокорейский лидер Ким Чен Ын на восьмом заседании Политбюро центрального комитета Трудовой партии КНДР (ТПК) в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.06.2022
عضو شوید
کیم جونگ اون مقام‌های حزب حاکم این کشور را را به مقابله با "سوءاستفاده از قدرت" فراخواند و خواستار توجه بیشتر به تشدید انضباط داخلی حزب حاکم این کشور شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آژانس خبری مرکزی کوریای شمالی، "کیم جونگ اون" در نشست دبیرخانه کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران کوریای شمالی که روز یکشنبه در پیونگ‌یانگ برگزار شد درباره تقویت نظم و انضباط در این حزب صحبت کرد و به بررسی راه‌هایی برای بهبود نقش‌های سازمان‌های حزب در تمامی امور کشور در سال جاری میلادی پرداخت.
دبیرخانه کمیته مرکزی حزب حاکم کوریای شمالی موضوع "مبارزه شدیدتر علیه اقدامات نادرست و غیرانقلابی از جمله سوء استفاده از قدرت و دیوان‌سالاری" را که در میان برخی از مقام‌های حزب فاش شده، مورد بحث و بررسی قرار داد.
کیم جونگ اون همچنین بر ضرورت تقویت عملکرد "اداره‌های بازرسی انضباطی" و نهادهای کمک‌کننده به کمیسیون حسابرسی حزب حاکم تاکید کرد و خواستار تلاش برای اجرای یک سیستم مجازات سنگین و شدید برای تقویت نظم و انضباط در بین مقام‌های کشوری شد.
رهبر کوریای شمالی افزود: ایجاد عادت قوی در رعایت قوانین و انضباط حزبی و نظام کار نظارتی و سیستم اصلاحات بر اجرای خط سیر و سیاست‌های حزب حاکم و تحقق سبک کار و زندگی اخلاقی صحیح، وظیفه ضروری و واجب است.
آژانس خبری مرکزی کوریای شمالی (کی‌سی‌ان‌ای) همچنین گزارش کرد، در این نشست حزب حاکم همچنین مساله تقویت نقش حزب در تحقق و اجرای وظایف برای دیدارهای مجمع چهارم و پنجم هشتمین کمیته مرکزی که اخیرا برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.
در جریان نشست سه روزه مجمع کمیته مرکزی حزب، کیم جونگ اون همچنین به مقام‌های کوریای شمالی تاکید کرد تا تلاش‌های ضد ویروس کرونا را برای از میان بردن موفق پاندمی کرونا در بحبوحه مشکلات بی‌سابقه این کشور تشدید کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала