Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باشگاه ترکیه‌ای مشتری جدی مارسلو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
باشگاه فنرباغچه ترکیه قصد دارد برای جذب مدافع پیشین رئال مادرید اقدام کند.
به گزارش اسپوتنیک، از ژانویه 2007 به رئال ملحق شد، پس از نزدیک به 16 سال و با اتمام قراردادش به کار خود در رئال پایان خواهد داد.
ستاره برزیلی با کسب سه جام در فصل گذشته، پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال شد (25 جام) و قصد داشت یک فصل دیگر نیز بماند ولی در نهایت باشگاه با تمدید قرارداد او موافق نبود و دیگر چاره ای جز جدایی نماند.
پس رسمی شدن خبر جدایی او، اکنون سایت "گل" خبر می‌دهد که مارسلوی 34 ساله مورد توجه باشگاه فنرباغچه قرار گرفته است. طبق این گزارش؛ مدیران این باشگاه ترکیه‌ای خود را آماده برقراری تماس با این مدافع برزیلی در روزهای پیش‌رو می‌کنند.
ژرژ ژسوس سرمربی پرتگالی زرد و لاجوردی پوشان استانبول از این سران باشگاه سوپرلیگی خواسته تا پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید را به خدمت بگیرند.
مارسلو می‌خواهد فصل آینده در چمپیونزلیگ بازی کند و به تیمی که در این رقابت‌ها حضور نداشته باشد نخواهد رفت. فنرباغچه فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور دارد و این مساله مشکلی بر سر راه انتقال مارسلو نخواهد بود.
یکی از مشکلات احتمالی برای باشگاه ترکیه‌ای اما دستمزد مد نظر مارسلو است. گل مدعی است مدافع کهنه‌کار برزیلی خواهان دستمزدی معادل 6 میلیون یورو در هر فصل است.
این مدافع برازیلی در این سال‌ها در 545 بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و آمار 38 گل‌زده و 103 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала