Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله فان باستن به مسی: او در میان سه بازیکن برتر تاریخ جا ندارد

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
اسطوره فوتبال هالند به لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن تاخته و می‌گوید دارندۀ 7 توپ طلا یک جنگجو نیست.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی با درخشش خودش در بارسلونا و تیم ملی آرجانتین، موفقیت‌های بزرگی کسب کرده و توانسته 7 بار توپ طلا را از آن خود سازد. این بازیکن که به باور بسیاری‌ها بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، منتقدان بسیار جدی نیز دارد و برخی‌ها وی را لایق این عنوان نمی‌داند.
یکی از منتقدان مسی، مارکو فان باستن اسطوره فوتبال هالند است و وی لئو را در میان سه بازیکن برتر تاریخ نمی‌بیند. او این موضوع را در گفت‌وگو با فرانس فوتبال مطرح کرده و ستاره‌هایی چون پله، مارادونا و یوهان کرایف را بهترین‌های تاریخ خوانده است.
فان باستن در این مورد گفت:" پله، مارادونا و یوهان کرایف، برای من سه بازیکن برتر تاریخ هستند. از کودکی می خواستم مانند کرایف باشم. او دوست من بود. دلم برایش تنگ شده است. پله و مارادونا نیز باورنکردنی بودند."
او در مورد لئو گفت:" مسی همچنین بازیکن بزرگی است، اما مارادونا همیشه شخصیت برتری در یک تیم داشت. مسی کسی نیست که خودش را در جبهه قرار دهد تا به جنگ برود."
این اسطوره هالندی در ادامه به تمجید از ستاره‌هایی چون رونالدو، پلاتینی و زیدان پرداخت و اظهار داشت که آن‌ها در کنار پله، مارادونا و یوهان کرایف قرار دارند.
فان باستن در حالی به انتقاد از مسی پرداخته که این بازیکن همه عناوین فردی و تیم را به جز قهرمانی جام جهانی را در کنارنامه دارد و به کسب سه جام دیگر می‌تواند به پُرافتخارترین بازیکن جهان مبدل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала