Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط عجیب لاپورتا برای ادامۀ حضور پیکه در بارسلونا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا قول داده زندگی شخصی خود را تغییر دهد تا کامل بر فوتبال تمرکز کند.
به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا که به دلیل مسائل خانوادگی با حواشی زیادی روبرو شده، دو فصل دیگر با آبی‌اناری‌ها قرارداد دارد.
این در شرایطی است که در روزهای گذشته رسانه‌های مختلف از جمله موندو دپورتیوو اعلام کردند که پیکه اولویت اصلی ژاوی برای خط دفاعی بارسلونا در فصل آینده نخواهد بود.
با این وجود جرارد پیکه به ژاوی گفته است مشکلی از این بابت ندارد و با ماندن در بارسلونا به مربی خود ثابت خواهد کرد که اشتباه کرده است.
به همین خاطر پیکه با لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا صحبت کرد و متعهد شد که بدون ایجاد حاشیه، فقط بر روی فوتبال تمرکز کند و زندگی خصوصی‌‌، تاثیری در روند عملکرد فنی‌اش نداشته باشد.
روز گذشته رادیو کاتالونیا فاش کرد که باشگاه بارسلونا به دلیل بعضی مسائل از جمله دستمزدها و تعویق آن، طی دو فصل آینده باید 80 میلیون یورو به جرارد پیکه پول پرداخت کند.
حالا باتوجه به شرایط نامساعد مالی بارسلونا و همچنین عدم احتیاج ژاوی به پیکه، لاپورتا در اقدامی عجیب از این بازیکن خواسته تا مبلغ هنگفتی را که از این باشگاه طلب دارد، کاهش دهد تا اجازه دهد برای فصل آینده در جمع آبی و اناری‌ها بماند‌.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала