شی جین پینگ اجازه بکار گیری از ارتش را برای عملیات غیر نظامی داد

© AP Photo / Ju Peng/XinhuaПрезидент КНР Си Цзиньпин
Президент КНР Си Цзиньпин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
رئیس جمهور چین، فرمانی را درباره کار های غیرنظامی ارتش آزادیبخش خلق چین امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ رئیس جمهور چین به ارتش جمهوری خلق چین اجازه داد، تا در عملیات های غیر مرتبط با جنگ شرکت کند و قرار است از 15 جون اجرایی شود.
خبرگزاری شینهوای چین نوشت، این مقررات با هدف "حفاظت از جان و مال مردم، حاکمیت، امنیت و منافع توسعه کشور، صلح جهانی و ثبات در منطقه" تنظیم شده است.
Ракетный эсминец Хэфэй из отряда боевых кораблей военно-морских сил Китая, прибывший в порт Балтийска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2022
رسانه: ارتش چین برای بدترین سناریو در تنگه تایوان آماده می‌شود
رادیو آسیای آزاد خاطرنشان می کند، که این مدرک اصول اساسی، سازماندهی و فرماندهی نیروها، انواع عملیات، پشتیبانی عملیاتی و کارهای سیاسی و همچنین اجرای مأموریت های رزمی را تنظیم می کند.
گلوبال تایمز به نقل از یک کارشناس نظامی که نامش فاش نشده است، نوشته است، که این مقررات به ارتش اجازه می دهد تا عملیات امداد رسانی، بشردوستانه و حفظ صلح را انجام دهد و از حاکمیت ملی، امنیت و منافع توسعه چین محافظت کند.
در 23 می، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، گفت، که کشورش آماده پاسخ نظامی به استفاده احتمالی چین از زور علیه تایوان است. در پایان ماه می، ارتش آزادیبخش خلق چین "برای هشدار به ایالات متحده" تمرینات نظامی را در نزدیکی تایوان برگزار کرد. در 12 جون، وی فنگه وزیر دفاع چین گفت، که چین تا انتها در تلاش برای جدا کردن تایوان خواهد جنگید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала