Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع فرانسوی، گزینه اول و آخر "ژاوی" برای تقویت خط دفاع بارسا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Севилья"
تیم فوتبال سویا Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Севилья - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، از مدیران باشگاه خواسته است تا ژول کونده را برای تقویت خط دفاع از سویا به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی سرمربی بارسلونا،اصرار دارد که ژول کونده را از سویا به خدمت بگیرد، اگرچه این کار آسان نخواهد بود زیرا او 60 میلیون یورو هزینه دارد و همچنین در رادار چلسی است.
طبق گزارش موندو، ژاوی به فکر تشکیل زوج آرائوخو و کونده در دفاع مرکزی است و از جرارد پیکه، آندریاس کریستنسن و اریک گارسیا، به عنوان نیمکت نشین‌ این دو مدافع استفاده خواهد کرد.
انتقال کونده اما دشوار است زیرا بارسا به لحاظ مالی مشکلات فراوانی دارد و هنوز نتوانسته مشکلات خودش را حل سازد. از سویی هم سویا به تازگی دیگو کارلوس را از دست داده و نمی‌خواهد دیگر ستاره خط دفاع خودش را از دست دهد.
در اسپانیا باورها بر این است که کونده توانایی پُر کردن جای خالی پیکه را پا به سن گذاشته و مصدومیت‌هایی را نیز در فصل گذشته تجربه کرده، دارد و می‌تواند جانشین وی در ترکیب ثابت ژاوی شود. سرمربی بارسلونا قبلاً به جرارد پیکه گفته بود که در فصل 2022-2023 فیکس نخواهد بود و اگر با این مسئله مشکل دارد، می‌تواند تیم را ترک کند.
قرارداد کونده در سال 2024 با سویا به پایان می‌رسد و علاقه‌مند به انتقال بارسلونا است. حالا دیده شود که بلوگرانا با وجود مشکلات مالی می‌توانند ستاره فرانسوی را جذب کنند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала